Шәһри Казан

29 май 2012 яңалыклары

  • 29 май 2012 - 07:59
    Чакырылмаган КУНАК
    Путинның беренче һәм икенче идарәсе арасында Президент булып торган Медведев укучыларга өр-яңа дәрес бүләк итеп китте. Мәктәпкә дин дәресләрен кертү 2009 елда дини лидерларның Россия Президентына мөрәҗәгатеннән башланган иде. Моның башында чиркәү тора. Хәтта аптекалардагы даруларга да изге су бөркеп йөргән чиркәү әһелләре (үзем күрдем!) мәктәпне игътибарсыз калдырсыннармыни?! Башка традицион...
  • 29 май 2012 - 07:51
    ДАЧ Татарстанга да яный
    Балачакта авылда сыер авырып үлгәч, аны нишләтергә, дип, әни белән тәмам аптырашта калган идек. Әлбәттә, сарык-мазар гына булса, «уфалла»га салып, үләксә базына илтәсең дә ташлыйсың инде. Ә сыер бит авыр, икәү генә аны кымшата да торган түгел.
  • 29 май 2012 - 07:41
    Туган телендә китап укый алмаган бала рәнҗетелгән кебек...
    Китапка карата саксыз сүзләр әйткән, китапханәләргә бөтенләй битараф булган кешеләрне гаепләргә ашыкмыйм. Димәк, үз вакытында алар юлында яхшы китапханәче очрамаган. Индиянең дәүләт эшлеклесе Ш.Ранганатан болай дип әйткән бит: «Иң элек яхшы китапханәче табыгыз, ә аннан соң китапханә ачыгыз. «Нинди генә даһи язучының китабы булмасын, китап киштәсендә торганда, ул җансыз терелеп...
  • 29 май 2012 - 07:36
    Күзләрне камаштырырлык иҗат
    Аның эшләрен күргәзмәдән күргәзмәгә күрсәтеп йөрү мөмкин нәрсә түгел. Чөнки алар эш башында ук үз өлешләренә тигән иң затлы биналарны, залларны сайлап алалар да шунда төпләнеп тә калалар. Россия Рәссамнар берлеге әгъзасы Анна Куртева кебек пыяланың бөтен технологиясен, холык-фигылен төптән белеп, югары кимәлдәге сәнгать әсәрләре тудыручы рәссамны Казанда көндез чыра...
  • 29 май 2012 - 07:32
    Йөзем нурдан туа?!
    Ул инде Казанда гына түгел, республиканың башка төбәкләрендә, хәтта чит илләрдә дә билгеле. Татарстанның атказанган артисты Рәсим ИЛЬЯСОВ җитәкләгән «Казан нуры» оркестры турында кем генә белми дә, кем генә аларны яратып тыңламый икән. Җанлы югары профессиональ музыка өстенә, Рәсим җитәкләгән оркестрның үз милли үзенчәлекләре дә күзгә ташлана. Ниндидер визуаль яссылыктамы,...
  • 29 май 2012 - 07:27
    Ни чәчсәң, шуны урырсың
    «Бөтен нәрсә - яхшылык та, начарлык та үзеңә әйләнеп кайта, диләр. Бу сүзләрнең хаклыгына яши-яши инанасың.
  • 29 май 2012 - 07:23
    Соңгы кыңгырау... Суворовчылар өчен
    25 май, җомга гади мәктәп һәм гимназия укучылары өчен генә түгел, ә хәрби Суворов училищесы курсантларына да бер яктан тантаналы, икенче яктан бик тә моңсу көн булды, чөнки соңгы кыңгырау чыңлады. Алар да бу көнне үз уку йортларының диварлары артында соңгы көннәрен үткәрделәр.
  • 29 май 2012 - 07:20
    Күрмәүчеләр дөньясында бер көн
    Күпчелек кешедән, сукырлар турында нәрсә беләсең, дип сорасаң, ул күрми, кара күзлектән йөри, кулында таяк, китапларны бармаклары белән укый, дигән җавап ишетәсең.
  • 29 май 2012 - 07:17
    «Каравон» бөтен Россиягә танылды
    26 май көнне Лаеш районының Никольское авылында Россия күләмендә үткәрелгән «Каравон-2012» рус халык фольклоры фестивале узды. Фестивальдә катнашырга Татарстанның, Россиянең төрле төбәкләреннән кунаклар килгән иде.
  • 29 май 2012 - 07:15
    Хуш, Әлмәндәр!
    Татар театрының легендасы, халык артисты Шәүкәт Биктимеров 84 нче яшендә арабыздан китте.
  • 29 май 2012 - 07:11
    Катнашыгыз, җиңегез
    Хезмәт, мәшгульлек һәм социаль яклау министрлыгы хәбәр итүенчә, Татарстан Республикасында «Россиянең югары социаль нәтиҗәлелек оешмасы» Бөтенроссия конкурсының (алга таба - конкурс) төбәк этабы бара. 2012 елда конкурс 12 номинация буенча узачак: эш урыннарын булдыру һәм үстерү, эш урыннарында алына торган травмалар һәм һөнәри авыруларны киметү, кадрлар потенциалын үстерү, сәламәт тормыш...
  • 29 май 2012 - 07:07
    БДИ башланды
    Казанда 2011-2012 уку елына беренчел нәтиҗәләр ясалды. Чыгарылыш сыйныфлардан 6056 укучы йомгаклау аттестациясе узачак.
  • 29 май 2012 - 07:04
    Cтудентларга эш эзләр чак җитте
    Татарстанда, эшсезлектән яклау көне уңаеннан, яшьләргә эш табарга ярдәм итү өчен кайнар линия ачылган: 231-82-25. Ул иртәнге сәгать уннан кичке бишкә чаклы эшли икән.
  • 29 май 2012 - 07:00
    Балаңны ял иттерергә теләсәң...
    Казан мәктәпләреннән 39 мең укучы җәйге лагерьларда ял итәчәк. Кичә узган «эшлекле дүшәмбе» киңәшмәсендә шәһәр башкарма комитеты җитәкчесе урынбасары Ләйлә Фазлиева чыгышында әйтелгәнчә, 255 шәһәр яны һәм мәктәп каршындагы лагерь эшләячәк. Моның өчен 185 миллион сум тәгаенләнгән.
  • 29 май 2012 - 06:56
    Уйлар тормышка аша
    Иманым камил, мәркәзебез Казан соңгы елларда бик нык үзгәрде. Казанда 50 елдан артык торсам да, кайвакыт, әллә ялгыш бүтән автобуска утырдым, ахрысы, дип уйлап куясың, чөнки ике-өч ел бармаган урынга барып төшсәң, таный алмый торасың. Шәһәребездә студентлар Универсиадасына әзерлек сәбәпле, төзелешләр тагын да артты, гомумән, бөтен яктан да шәһәр зур...