Шәһри Казан

22 ноябрь 2013 яңалыклары

  • 22 ноябрь 2013 - 06:59
    Сагыш
    Болыннарга төшсәң, сары чәчәк Эзлисең син нигә, әнкәем? Моңсу йөзләреңдә сары сагыш Ниләр булды, зинһар, әйт әле? Әллә безне юксынасың инде, Таралдылар, диеп, еракка. Язлар җитәр, без кайтырбыз, әнкәй, Аяк басып туган туфракка. Уйларымда һаман туган өем, Уйларымда газиз әнкәем. Туган туфрак,туган авыл, Китмә, диеп, нигә әйтмәдең?!.
    557
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:57
    Өебезнең нуры ул
    Кем куллары өйне ямьле итә, Изгелеге - үлчәү тапкысыз? Ул, әлбәттә, яшәү чыганагы, Тормыш яме - Әнкәй хатын-кыз! Кадерле әнием Роза Мөхәммәтша кызы Сәлахиева - ачык йөзле, киң күңелле, ярдәмчел кеше. Кечкенәдән, әтисе һәм туганнары кебек, укытучы булырга теләгән кыз хыялын гамәлгә ашыра - гомерен яшь буынга белем һәм тәрбия...
    527
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:56
    Ата-ана хакы
    Пәйгамбәребез Мөхәммәд (с.г.в.) бер яшь егеткә: «Син - әтиеңнеке, синең тапкан малың да - әтиеңнеке», - ди. Бу хәдис белән балаларның әти-әни алдындагы бурычы ачык итеп бәян ителә. Адәм баласы, бу бигрәк тә ир балаларга ныграк кагыла. «Мин инде балигъ булдым, үз көчем, тырышлыгым белән мал табам, тапкан малыма үзем...
    2013
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:53
    Әни дияргә язсын
    «Шәһри Казан» газетасында 2002 елда, студент чагымда басылып чыккан язмамны табып укыгач, кулыма янәдән каләм алырга булдым.
    1091
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:51
    Йөрәк җылысын тоеп яшибез
    24 ноябрь - Әниләр көне. Шул уңайдан әнием турындагы истәлекләрем белән уртаклашасым килә.
    636
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:47
    Сине, әнкәй, сине сагынабыз
    Әниләр! Тормышыбызга ямь бирүче мәрхәмәтле газиз кешеләребез! Балалар өчен һәрвакыт иң сөйкемлесе, иң шәфкатьлесе алар.
    605
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:46
    Әни, диеп, язып куйдым Яңа яуган ак карга
    Әниләр көнен һәр атна, һәр ай саен уздыру да артык булмас иде ул. Дөньяда әнидән дә кадерлерәк, әнидән дә газизрәк тагын кем була ала?!. Тагын кем йөрәген баласы өчен меңгә дә бүлеп бирергә риза?
    1873
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:43
    Имбир белән чәй эчәбез
    Соңгы вакытта сәламәт яшәү рәвеше алып бару аеруча популярлашып китте. Күпләр экологик чиста табигый продуктлар ашарга, аларны зыянсыз гына әзерләргә тырыша. Авырып китсәләр дә, дару үләннәре, шул исәптән имбир кулланырга ашыгалар.
    1174
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:42
    Иске Татар бистәсен төзекләндерү дәвам итәчәк
    Казанның Иске Татар бистәсен киләсе елга, туристлык зонасы сыйфатында, тулысынча эшләп бетерү планлаштырылган.
    748
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:41
    Мамадышлылар рекорд куйган
    Мамадыштан Камил Хисмәтов һәм Нургали Гобәйдуллин Гиннесс рекордлар китабына эләккәннәр.
    956
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:40
    Тәмәкегә көн бетә
    21 ноябрь - Халыкара тәмәкедән баш тарту көне буларак билгеләп үтелде. Әлеге акциягә 1977 елда Американың онкология җәмгыяте нигез салган.
    608
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:34
    Татарстанның байлыгы – халыклар дуслыгында
    Татарстанда беренче мәртәбә узган, үзенә 150 делегатны берләштергән халыкара яшьләр форумының исеме шулай дип аталды. ТР Дәүләт Советына экскурсиядән һәм Парламент Рәисе Фәрит Мөхәммәтшинның фатиха сүзләре әйтелгән рәсми ачылыштан соң, форумчылар «Волга» лагерена юл тотты.
    670
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:31
    Яңа елны – су өстендә
    Казанда 28 декабрьдән киләсе елның 7 гыйнварына кадәр спортның су төрләре сараенда балалар һәм өлкәннәр өчен «Су кызы һәм диңгез юлбасарлары хәзинәсе» («Русалочка и сокровища пиратов») дигән тамаша оештырылачак.
    579
    0
    0
  • 22 ноябрь 2013 - 06:30
    «Боинг» фаҗигасе урынында һәйкәл куелачак
    Хәзерге вакытта аэропортның икенче терминалы янәшәсендә мемориал куелып, анда хәзер дә чәчәкләр һәм уенчыклар китерү дәвам итә.
    566
    0
    0