Шәһри Казан

21 апрель 2015 яңалыклары

  • 21 апрель 2015 - 15:10
    Илсур Метшин: “Яңа йолдызларны бриллиант бөртегедәй сакларга кирәк”
    Казан Ратушасында шәһәр мэры Илсур Метшин Беренче каналдагы "Голос. Дети" проекты катнашучылары, яшь талантлар Сәидә Мөхәммәтҗанова белән Рената Таҗетдинованы уңышлы чыгышлары белән котлады.
    740
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 13:15
    Карлы яңгыр – тәрәзәмә сылана...
    Кичә Яшел Үзәннән Казанга килергә туры килде. Олы юлда мәхшәр: кышкы көпчәкләрен җәйгегә алыштырырга өлгергән машиналарга аеруча да куркыныч, бозлавык булмаса да, асфальт юеш, көчле җил, бертуктамый карлы яңгыр коя, каршы якка килгән йөк машиналары тәрәзәгә пычрак су чәчрәтеп китә, бер мизгелгә автомобиль тәрәзәсеннән бөтенләй берни күренми тора.
    722
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 11:57
    Казан – тулып пешкән карбыз!
    Россиянең иң зур 7 шәһәре арасында гадәти булмаган социологик сораштыру уздырганнар.
    526
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 10:53
    "Шәһри Казан" 21 апрель 2015 №41
    615
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 10:28
    Казанны чәчәккә күмәбезме?
    Быел Парклар һәм скверлар елы дип игълан ителгәч, шәһәрне яшелләндерү, бизәүгә аеруча да зур игътибар бирелә башлады. Бу өлкәдә төп проектларның берсе - "Чәчәк ата торган Казан" бәйгесе.
    524
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 09:05
    Үзебездәге кара уылдыкны ашаячакбыз!
    Татарстан халкы ел саен 35 тонна балык ашый икән. Балыкның 30 тоннасы исә Россия төбәкләреннән һәм чит илләрдән керә. Санкцияләр игълан ителгәч, кибет киштәләрендә балык ризыкларының кимүе күзәтелде."Роспотребнадзор"ның Татарстан буенча идарәсе мәгълүматлары буенча да, хәзер республикадагы халыкның рационына җитми торган продуктларның берсе - балык. Шуны истә дә тотыпмы икән, республика...
    703
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 08:09
    Казанда “Георгий тасмасы” акциясе башлана
    Иртәгә 22 апрель көнне 11:30 сәгатьтә Камал театры каршында "Георгий тасмасы" дип исемләнгән Халыкара акция старт алачак. Бөек Җиңүнең символына әйләнгән әлеге тасма - күкрәк билгеләрен республикада биш җирдә алырга мөмкин: Петербург һәм Бауман урамында, "Тандем", "Мега" сәүдә үзәкләре янында һәм Камал театры каршында. Теләгән һәр кеше 9 майга кадәр...
    566
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 07:33
    Гөлфия Бәйрәмова, төзүче:
    - Кайбер кешеләрнең «эш урынсыз калдым» дип, үз-үзләренә кул салуларын, эчүчелеккә бирелүләрен бер дә хупламыйм. Бу - мескенлек һәм ялкаулык галәмәте. Казанда эшнең мәңге бетәчәге юк. Берәр бригадага кушылып, фатирлар төзекләндереп йөрергә була.
    558
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 07:14
    Татарстанда 8 район утсыз калды
    Ходайныкын белеп булмый, чын язгы кояшлы җылы башланган кебек иде, кичә көне буе карлы яңгыр яуды, һава торышы сизелерлек суытты. Кинәт яуган явым-төшем, көчле җил нәтиҗәсендә, Татарстанның 8 районы утсыз калды. Татарстан Гадәттән тыш хәлләр министрлыгының матбугат үзәге хәбәр итүенчә, Әлмәт, Баулы, Кама Тамагы, Кайбыч, Югары Ослан, Минзәлә, Сарман, Буа...
    759
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 06:09
    «Черек күл» буенда сыерчык оясын планшетка алмаштырдылар
    Узган якшәмбедә Казанның «Черек күл» буенда иң матур, үзенчәлекле сыерчык ояларын һәм гадәти булмаган җимлекләрне сайладылар.
    622
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 06:03
    Җырчы Әмир Латыйпов нинди китаплар укый
    Социаль челтәрләрдә #kitap #uki #uqu #китап #укы хештегы белән "Ә сез нинди китап укыйсыз?" дигән марафон бара. Бу юлы җырчы Әмир Латыйповның нинди китаплар укуы белән танышабыз: - Күптән түгел Александр Пушкинның «Евгений Онегин» романын укып чыктым. Мәктәптә чакта ул әсәргә артык игътибар бирелми бит. Хәзер менә классикларны аңлап укый...
    627
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 06:02
    «Татарстанда җирле үзидарә үсешенә һәркем өлеш кертә»
    2013 елдан 21 апрель Россиядә җирле үзидарә көне буларак билгеләп үтелә. Татарстанда җирле үзидарәләрнең башкарылган эшләре турында республиканың муниципаль берәмлекләр Советы рәисе Минсәгыйть Шакиров сөйләде.
    662
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 06:01
    Картлык 74 яшьтә башлана?
    Австрия галимнәре картлык башлану яшен 65тән 74кә күчерергә тәкъдим итә. Бүгенге көндә Европада да, безнең илдә дә картлык 65 яшьтә башлана дип санала. Әмма медицина һәм технологияләр көннән-көн алга китә, шуңа кеше үзен яшьрәк хис итә икән. Картлык яшен үзгәртү фикеренә Вена галимнәре социологик һәм медик тикшерү уздырганнан соң килгәннәр....
    697
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 05:57
    Күзләрегезне кояштан саклагыз (табиб киңәшләре)
    Бүген күз авыртуыннан, күрү начарлануыннан зарланучыларны еш ишетергә мөмкин. Күз күрүен яхшыртып буламы? Күзлек кияргә кирәкме? Яшь белән бәйле күз проблемаларыннан арынып буламы? Безнең сорауларга Казан медицина университетының күз авырулары кафедрасы доценты, Татарстанның атказанган табибы, медицина фәннәре кандидаты Фәрит Галимуллин җавап бирә. - Фәрит әфәнде, офтальмология өлкәсендә нинди авырулар киң...
    709
    0
    0
  • 21 апрель 2015 - 04:19
    Өйләнү – түгел сөйләнү: туйга алып баручы сайлаучыга ярдәмлек
    Зур бәйрәм якынлаша! Бөтен нәсел купкан - җыеналар, әзерләнәләр, эзлиләр, сайлыйлар, саныйлар, сорашалар, киңәшәләр, талашалар, елашалар... Туй көне җитә... Эш күп! Дөрес, әле бәйрәм көненә кадәр вакыт та җитәрлек, тик хәзерге заман туйларын уздыру өчен дүрт-биш кеше өч атна дәвамында эшкә йөргән кебек, иртәнге 8дән кичке 8гә кадәр туй мәшәкатьләре...
    3422
    0
    0