Шәһри Казан

8 март 2016 яңалыклары

  • 8 март 2016 - 15:30
    Рөстәм Миңнеханов бүген әнисе янында
    Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов "Инстаграм"дагы битендә бер сәгать элек бәйрәм фотосын урнаштырды.
    726
    0
    0
  • 8 март 2016 - 11:12
    Болгарда колбаса чыгара башлыйлар
    Болгарда "Спасские колбасы" цехын сафка бастырганнар. Анда төрледән-төрле колбасалар, тефтелилар, ярымфабрикатлар һәм башка төрдәге ит ризыклары җитештереләчәк, дип хәбәр итә "Татар-информ" мәгълүмат агентлыгы.
    845
    0
    0
  • 8 март 2016 - 09:38
    Nike Мария Шарапова белән хезмәттәшлекне туктата
    Америкадагы спорт киемнәре җитештерә торган Nike компаниясе допинг тестын үтә алмаган Россия теннисчысы Мария Шарапова белән хезмәттәшлекне туктата, дип хәбәр итә «Франс Пресс» агентлыгы.
    820
    0
    0
  • 8 март 2016 - 08:31
    «Җырлый белү мөһим түгел»
    Бөдрә чәчле бу егетнең кулына микрофон тоттырсаң, әллә нинди кәмитләр эшләргә сәләтле. Чаллы егете Вәгыйз Әюпов үзенчәлекле сәнгать - битбокс остасы.
    691
    0
    0
  • 8 март 2016 - 08:00
    «Игътибар һәр көнне булырга тиеш»
    Илназ Сафиуллин, җырчы: - Минемчә, бу бәйрәм - иң зур бәйрәмнәрнең берсе, чөнки гүзәл затларыбызны тагын да шатландыра алабыз. Чәчәкләр, җылы сүзләр... Безнең гаиләдә бу бәйрәм төрлечә үтә: берәр кая чыгып керәбез яки өйдә генә утырабыз. Барысын да алдан планлаштырып куям. Бүләкләргә килгәндә, мәсәлән, әбием, чәчәкләр шиңә, ди, шуңа без...
    508
    0
    0
  • 8 март 2016 - 07:56
    Мария Шарапова белән ни булып бетәр?!
    Россиянең иң яхшы теннисчысы Мария Шарапова кичә, ашыгыч рәвештә журналистларны җыеп, матбугат конференциясе уздырган.
    951
    0
    0
  • 8 март 2016 - 07:38
    Рөстәм Миңнеханов: «Безнең эшебездә хатын-кыз роле гаять мөһим»
    Белгечләрне хатын-кызларга һәм ир-атларга аеру дөрес түгел - һәркем үз эшенең остасы булырга тиеш. Бу хакта Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов кичә федераль һәм республика массакүләм мәгълүмат чараларының хатын-кыз вәкилләре белән очрашуда хәбәр итте.
    589
    0
    0
  • 8 март 2016 - 07:35
    Казанда Үзбәкстан гүзәлен ачыкладылар
    Татарстанның Халыклар дуслыгы йортында "Үзбәкстан гүзәле" матурлык һәм талант конкурсының финалы узды.
    879
    0
    0
  • 8 март 2016 - 06:41
    Язның яме чәчәк белән
    Җиләс һәм юеш һаваны кыл урталай ярып, яз, чәчәк исе борынны кытыклый. Чәчәкнең дә ниндие бит әле! Язның тәүге горурлыгы - лалә!!! Халыкара хатын-кызлар көнендә әлеге нәзакәтле, ягымлы (белмим, нигәдер миңа алар нәкъ менә шулай күренә) табигать бүләге аеруча популяр. Менә без дә Әтнәгә барып, яз билгесе булып саналган лалә...
    1256
    0
    0
  • 8 март 2016 - 06:24
    «Мин барыбер ун бала табачакмын!»
    «Ана сиңа тормыш биргән, ашаткан, синең алдыңда дөньяның һәм туган телнең матурлыгын ачкан, беренчеләрдән булып йөрәгеңә яхшылык һәм яманлык, намус белән намуссызлык төшенчәләрен салган», - дип язып калдырган күренекле педагог Василий Сухомлинский.
    499
    0
    0