Шәһри Казан

Укырга киңәш итәбез

  • 9 июль 2019 - 09:39
    Банкта акча урлауда гаепләнүче Луиза Хәйруллинаның ире Малахов тапшыруында катнашыр өчен Мәскәүгә киткән
    Уфадагы җәмәгать эшлеклесе Азамат Галин тоткынлыктагы Луизаның хәле турында сөйләде, дип за «Кызыл таң».
    1233
    1
    0
  • 10 июль 2019 - 08:33
    Иркәнең гаиләсенә авыр кайгы килгән
    Кичә җырчының газизе – әтисе бакый дөньяга күчкән. Кыш көне ул интервью вакытында әтисенең хәле яхшы түгел икәнен сөйләгән иде.
    4837
    0
    2
  • 10 июль 2019 - 11:21
    Җырчы Ландыш Нигъмәтҗановадан суган бөккәне
    Камыр өчен: 400 гр эремчек, 4 йомырка, 4 аш кашыгы каймак, 4 аш кашыгы көнбагыш мае, 2 аш кашыгы шикәр комы, 2 чәй кашыгы тоз, 0,5 чәй кашыгы аш серкәсендә яндырылган сода, он.
    688
    0
    1
  • 10 июль 2019 - 15:20
    Фацелия кырында булдыгызмы әле?
    Лаеш районының Сокуры авылы янындагы фацелия кырында фотога төшеп өлгермәгән булсагыз, ашыгыгыз. Берәр атнадан чабып алачаклар икән аны. Хәер, анда фотога төшмәгән кеше калдымы икән әле. Инстаграм кырында шәмәхә төстәге фацелия чәчәген кочаклап утыручыларга гел «абынып китәргә» туры килә. Социаль челтәрләрдә фотографлар халыкны фацелия кырында фотосессия ясарга чакыра.
    530
    0
    2
  • 11 июль 2019 - 09:48
    Печән – бар, сыер – юк
    Ирләр белән хатыннарның иңбашларына чалгы салып, урман-болыннарга печән чабарга барулары, ә инде ике-өч көннән соң тырма белән сәнәк тотып, кипкән печәнне җыярга кузгалулары тарихта калды.
    519
    0
    0
  • 11 июль 2019 - 10:05
    Йолдызнамә (10-17 июль)
    Бу атнада безгә йолдызлар нәрсә вәгъдә итә соң?
    28306
    0
    20
  • 11 июль 2019 - 10:07
    Аякны төнлә көзән җыеруның сәбәпләре нидә?
    Төп сәбәбе – электролит (матдәнең төрле состав өлешләргә аерылырлык эремәсе) баланс бозылу, ягъни кальций, калий, магний тозлары югалу. Икенче сәбәп остеохондроз, кан әйләнеше бозылу, умырткалыктагы бүсер аркасында булуы мөмкин. Физик киеренкелектән, кан тамырларының варикоз киңәюеннән дә шулай була. Шуңа да флебологка һәм невропатологка мөрәҗәгать итәргә кирәк.
    1024
    0
    1
  • 11 июль 2019 - 10:14
    Хәния Фәрхинең кызының гаиләсендә сөенечле вакыйга!
    Алсу шушы көннәрдә Казан дәүләт финанс-икътисад институтын тәмамлап, диплом алган!
    3603
    0
    7
  • 11 июль 2019 - 10:45
    Кияүгә чыгуның плюслары бармы?
    Еш кына «Кияүгә чыгып, кем бәхет күргән?!» дигән сүзләрне ишетергә туры килә. Ярымшаярып та әйтеләдер инде ул. Шуның хәтле гел минустан торса, гаилә институты күптән юкка чыккан булыр иде. Димәк, плюслары күп ирле булуның! Психологик яктан да, экономик яктан да. Кыскасы, санаган кешегә санарлык...
    1108
    0
    5
  • 12 июль 2019 - 08:35
    Аең-кояшың уртак булсын, ирең уртак булмасын
    Казахстанда күпхатынлылыкны законлаштырырга кирәк дигән тәкъдим белән чыкканнар, ди. Ике-өч хатын белән яшәүчеләр бар, ләкин рәсми рәвештә теркәлмәгән гаиләдә туган балаларның да, хатыннарның да бернинди юридик хокуклары юк. Алар уртак милеккә дә дәгъва кыла алмыйлар. Менә шул нисбәттән, күпхатынлылыкны законлаштырырга җыеналар да. Бездә дә бу турыда берара нык шаулап алганнар иде. Депутат Владимир Жириновский әлеге сорауны хәтта Дәүләт Думасына тәкъдим итәргә җыенды.
    546
    1
    1
  • 12 июль 2019 - 09:17
    Абрикос кайнатмасы әзерләү рецепты
    4,5 кг абрикосны юдым. Төшләреннән арындырып, дүрт өлешкә бүлдем. 1 кг абрикоска 1,200 кг шикәр комы алдым.
    633
    0
    1
  • 13 июль 2019 - 15:00
    Эт каргышымы, минекеме?
    Сизгәнегез бармы икән: авыл баласы теләсә кайсы йорт хайваны белән уртак тел таба белә! Әйе, нәкъ шулай! Шәһәр баласы гап-гади чебидән дә куркып калган бер мәлдә, авылныкылар алар белән сөйләшеп йөри.
    1147
    0
    1
  • 13 июль 2019 - 17:01
    Алмаз Мирзаяновның кемгә өйләнәчәге билгеле булды
    Бу атнада Алмаз үз төркемендә эшләүче, танылып килгән яшь җырчы — Зөлфирә Шәйдуллинага тәкъдим ясаган.
    2067
    0
    1
  • 14 июль 2019 - 11:50
    Петуния белән гортензия чәчәкләренең яфрагы саргаямы?
    Аның сәбәпләре күптөрле булырга мөмкин: суны артык күп сипкәннән, талпан, үсемлек бете, хлороздан (туфракта тимер тозлары җитешмәгәнлектән, үсемлекләрнең саргаюы). Әгәр дә корткычлар күренмәсә, хлороздан «дәваларга» кирәк була.
    810
    0
    0
  • 15 июль 2019 - 08:59
    Башкортстанда Татарстан автобусы коточкыч юл һәлакәтенә очраган: үлүчеләр һәм зыян күрүчеләр бар
    Башкортстанның Архангельск районында кичә кич Татарстан автобусы юл һәлакәтенә очраган.
    532
    0
    1