Шәһри Казан

Укырга киңәш итәбез

  • 26 ноябрь 2020 - 08:28
    Үрдәк бәлеше пешерә беләсеңме?
    Резедә Хәйруллинадан бер киңәш:
    1677
    0
    2
  • 26 ноябрь 2020 - 12:48
    “Безне күзәтәләр” - сизәсезме?
    “Безне күзәтәләр” – бу сүзләрне бөтенебезнең ишеткәне бар һәм бу фантастик кинода түгел, ә чынбарлыкта. Фантазияләре бай булганнар әллә нинди шпион-маякчыклар турында да сөйли, спутниклар, НЛОлар дип куркыта.
    1151
    0
    0
  • 26 ноябрь 2020 - 13:11
    Яңа ел алдыннан бәяләр тагын үсәчәк
    Декабрьгә аяк басабыз, җәмәгать! Быел Яңа елны аеруча да түгемсезлек белән көтәбез. Күсе елы тизрәк бетеп, бөтен хәсрәтләрне, авыруларны да үзе белән алып китсен иде дә бит...
    1138
    1
    2
  • 26 ноябрь 2020 - 13:35
    Сахалин балыгы, яки республикада ниләр бар?
    — Яңа ел-гаилә бәйрәме. Коронавирус йоктырмау максатында, чит илләргә сәяхәтләргә бармыйча тору хәерле. Авырган һәм туганнарының үлеме ачысын кичергән кешеләр коронавирусның яманлыгын яхшы белә. Гаилә белән булу кирәк. Яңа ел чорында Чыршы бәйрәмнәре оештырылачак, гаилә белән күңел ачу өчен мөмкинлекләр үзебездә дә бар, - дип киңәш бирде Казан Кремленең рәсми вәкиле Лилия Галимова.
    690
    0
    0
  • 26 ноябрь 2020 - 14:24
    Ләйлә Таишева: "Күп белсәң дә бу дөньяда яшәве авыр"
    Ландыш Нигъмәтҗанованың кызы Ләйлә Таишева әнисенә караганда да популяррак шикелле. Инстаграмда Ләйләнең видеоларын 200 меңләп кеше карый. Ләйлә - уйламаган җирдән кызык китереп чыгара торган сәләтле бала. 
    2291
    0
    0
  • 26 ноябрь 2020 - 15:33
    Италиядә - татар халык киеме традицияләре
    Яңа елның якынлашуын күрсәтүче төп билгеләр күренә башлады инде. Кибетләрдә ялтыравык уенчыклар, бүләкләр сатыла торган бүлекләр ачылды. Һәм... киләсе елга календарьлар ясала башлады.
    652
    0
    2
  • 26 ноябрь 2020 - 18:48
    Билләрне кысарга, итәкләрне җыярга туры килер, ахры
    Татарстан Дәүләт Советы депутатларының 17нче утырышында иң актив фикер алышулар бюджетка һәм сайлау процессына үзгәрешләр кертү белән бәйле булды. Бюджет проектыннан күренгәнчә, киләсе елларда да билләрне кысасы, итәкләрне җыясы булачак. 
    695
    0
    1
  • 26 ноябрь 2020 - 20:03
    “Әллүки” көе яңа яңгырашта була аламы?
    Кичләрен барыбызга да таныш, һәр кирпече аяк белән тапталган Бауман урамында үз осталыкларын тамашачыга күрсәтергә теләгән яшь музыкантлар тупланадыр.
    560
    0
    0
  • 27 ноябрь 2020 - 11:09
    Абау! Татарстанда ковид йоктыручылар саны арта!
    Республикада коронавирус йоктыручылар саны бермә-бер арта башлады. Сакланыгыз, дусларыгыз! Якыннарыгызны да саклагыз!
    1341
    0
    1
  • 27 ноябрь 2020 - 11:53
    Ызан билгеләү нигә кирәк?
    Тәҗрибә күрсәткәнчә җирнең чикләрен белмәгән кишәрлек милекчесенең еш кына проблемалары килеп чыгарга мөмкин.
    820
    0
    0
  • 27 ноябрь 2020 - 12:29
    Афәрин, “Ак Барс”! Татарлыгың өчен
    Ниндидер матч нәтиҗәсеннән күңел булып әйткән сүзләр түгел бу. Сөенеч аңардан да зуррак. Нәрсәдәнме? “Ак Барс” хоккей командасының сайты татарча эшли башлаган икән бит. Гомумән, Татарстандагы иң милли команда ул!
    783
    0
    6
  • 27 ноябрь 2020 - 13:28
    Студент-яшьләрнең ришвәт бирергә һичбер теләкләре юк
    Берләшкән Милләтләр Оешмасы Генераль Ассамблеясы карары нигезендә 2004 елның 9 декабреннән башлап, һәр елны Халыкара ришвәтчелеккә каршы көрәш көне билгеләп үтелә.
    1180
    0
    0
  • 27 ноябрь 2020 - 14:37
    Хуҗабикәләр өчен шәп рецепт - катлы пирог
    Башта күрәгә, караҗимешне аерым-аерым иттарткычтан чыгардым, әзрәк шикәр комы салдым һәм кайнаган су өстәп, җәеп булырлык итеп сыеклаттым.
    1683
    0
    4
  • 27 ноябрь 2020 - 15:36
    Бүлмә гөлләрен кайсы йолдызлык астында тууыңа карап сайлыйсыңмы?
    Үгезбозауларга – көчле ботаклы тәбәнәк гөлләр. Игезәкләргә – вак яфраклылар.
    1451
    0
    0
  • 27 ноябрь 2020 - 17:37
    Коронавирустан тагын ике кешенең вафат булуы ачыкланды
    Татарстанда коронавирус инфекциясеннән тагын ике кешенең вафат булуы ачыкланган. Вируслар тәгаенләнгән.
    1690
    0
    1