Шәһри Казан

Хәния Фәрхинең кечкенә кызы - Алсу Биктаһирова: «Юк, мине акылдан шашкан димәгез!»

- Күптән түгел сәер хәлгә тарыдым. Кич. Йоклар алдыннан, гадәттәгечә, шкафтан мендәрләрне алдым, урын җәйдем.

Йоклап китә алмыйм. Мендәрне әйләндереп, уңайлырак итеп ятырга булдым. Һәм шулчак мендәрдән әнинең исе килде. Дөресерәге, аның хушбуеның исе.

DKNY духие, әни аны «яшел алма» дип йөртә иде. Элек ул безгә кунакка килеп киткәч шул ис кала иде. Ə бит соңгы тапкыр килгәненә күпме вакыт үтте, аннары, мендәр тышлары да бер генә кат юылмады. Юк, мине акылдан шашкан димәгез! Уйга чумдым: бәлки ул минем янга әле дә куна киләдер?!..

Реклама

 


Синсез - ярты ел... Беләм, иртәгә төшемә керәчәксең, чөнки алты ай буе айның нәкъ шушы көнендә яныма килеп юатасың. «Яшәргә кирәк, балам»...
 

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (6)
  • noname
    14 февраля 2018 в 20:05
    Алсу,мендэрлэргэ сенгэн духи исе тиз генэ бетми сез бит тышын гына юасыз .Эниен гел синен белэн ул э тэшлэрдэ жаннар очраша ул. Сабыр булыгыз кызым!
  • noname
    13 февраля 2018 в 12:31
    Алсу !!! Алар гел безнен янэшэдэ бит, ЭНИ = боек кеше- эни бит ул !Алар барысын да курэ хэм ишетэ,хэттэ борчылалар алар безнен очен,чонки : алар гаиляне ЯРАТА хэм дэ ХОРМЭТ иткэннэр ! Син курыкма,алар безне бар нэрсэдэн дэ саклыйлар,хэбэр итэлэр ! минем дэ ЭНИЕМ 5 элек бахый доньяга кучте,тыныч йокласыннар, кире кайтарып булмый бер нэрсэне дэ ,дога кылып,хэер биреп торау бик мохим ,матурым ! Тэтешле р-ы. Буль-Кайпан авылы-н --- мин.
  • noname
    12 февраля 2018 в 20:42
    Алсу!! Аларнын жаннары балалары янында гел янэшэ йори дилэр. Догалар багышлап эниегезгэ укыгыз. Дога омет итеп торалар алар. Минем эти 47 яшендэ китте йорэк белэн. Гел берэр кунелсез яки шатлыклы хал булырга булса тошкэ керэ яки куз алдына тиз гегэ куренеп ала. Жаны тыныч булсын эниеннен.
  • noname
    12 февраля 2018 в 18:08
    Сабырлар телим(( хич жинел тугел ул ин якын кешене югалтавы хэмдэ ул кеше эни кеше булса.
  • noname
    11 февраля 2018 в 20:49
    Мин сезгэ ышанам,булырга момкин,Минем тошкэ керэ энинен абыйсынын хатыны балалары авылга кайтып берэр эш эшлэсэлэр аларга эйтэсе сузен мина эйтеп керэ,эйт эле аларга дип.
Реклама
  • 16 января 2018 в 18:39
    Илфак Шиһапов истәлегенә
  • Россия чаңгысы-2018. Юдино бистәсеннән фоторепортаж
  • Фәнис Ярулинның тууына 80 ел тулды
  • 2018 ел кышы рекорд куйды (5 февраль)
  • Ай тотылган төндә 31.01.2018
  • "Татмедиа" Республика матбугат һәм гаммәви коммуникацияләр агентлыгының киңәйтелгән утырышыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • «Татарстан гүзәле» бәйгесеннән ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Казанны кар басты
  • Минтимер Шәймиевның шәхси фотографы Михаил Козловскийны соңгы юлга озатудан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Габдулла Тукай исемендәге Татар дәүләт филармониясендә легендар җырчы Әлфия Авзалованың тууына 85 ел тулуга багышланган искә алу концертынан ФОТОРЕПОРТАЖ 15.01
  • Эт елында этләр җигеп... (Горки-Әмәт урман паркыннан фоторепортаж)
Соңгы комментарийлар
Интервью
  • 18 февраля 2018 в 09:00
    Ләйсән Фәйзуллина: «Мин – ирекле шәхес» Галиәсгар Камал театрында барган «Миркәй белән Айсылу», «Җилкәнсезләр», «Мәхәббәт FM», «Көтәм сине» спектакльләре аша таныш булган яшь актриса Ләйсән Фәйзуллина үзенчәлекле рольләр белән генә түгел, кызыклы, тирән шәхес буларак та үзенә җәлеп итә. Бүген аның һөнәренә, тормышка карата фәлсәфи уйлары, киләчәккә омтылышлары турында сорашырга, Ләйсәнне шәхес буларак ачарга тырыштык.
    39
    0
    0
  • 14 февраля 2018 в 15:00
    Яучы Наилә Җиһаншина: «50 яшькә җиткән ирләр бала табар яшьтәге хатын-кыз эзләп килә» Гомерлек яр табу замана белән тәңгәл килмәстәй катлаулы мәсьәләгә әйләнеп бара кебек, әмма моннан котылуның берәр чарасы булырга тиештер бит. Россия Мөселман хатын-кызлар берлеге рәисе, Дәүләт Думасының гаилә, хатын-кызлар һәм балалар эшләре буенча комитеты эксперт советы әгъзасы яучы Наилә Җиһаншина белән шул турыда әңгәмә кордык.
    438
    0
    2
  • 8 февраля 2018 в 12:32
    Марсель Вәгыйзов: «Шундый бер вакыт килеп җитә – дөрес яшәмәгәнеңне аңлыйсың» Татарстанның атказанган артисты Марсель Вәгыйзов белән күзгә-күз карап аралашуыбыз беренче тапкыр иде. Сөйләшер өчен җиңел, рәхәт кеше, шул ук вакытта үз-үзенә шактый ук таләпчән икәнлеген белдем. Татар җыр сәнгатендә аның үз юлы бар. Ашыкмый, каударланмый, сайлаган юлыннан тыныч, әмма ныклы адымнар белән баручы җырчы дияр идем мин аның турында. Күңеле тартмаганны җырламас, ошатканын җиренә җиткереп башкарыр.
    312
    2
    2