Шәһри Казан

Гөлназ Сәфәрова: «Бу – минем үлем белән күзгә-күз икенче тапкыр очрашуым»

Берничә көн элек Марат һәм Ленар Мухиннарның әниләре, Гөлназ Сәфәрова һәм Дилә Нигъмәтуллинаның каенаналары Халидә апаның кинәт кенә гомере өзелде. Бу кайгыны бик авыр кичергән Гөлназ инстаграмда болай дип язган:

"Бу минем үлем белән күзгә-күз икенче тапкыр очрашуым. Югалтулар моңарчы да булды,тик аңлы рәвештә түгел иде алар. Беренче югалту-әтиемнең әнисе Әминә әбием булса, икенче үлем безне 2018 елда көткән икән. Әбиемне күмеп, өйләрен, киемнәрен юып чыкканнан соң барлыкка килгән бушлыктан озак арына алмый йөргән идем мин һәм менә күңелдә тагын бер бушлык барлыкка килде... Әнкәй - иремнең әнисе Халидә нибары 62 яшендә үлеп китте.

Якшәмбе иде, шундый матур салкын кояшлы иртә, иремнең телефоны чылтырады, ул трубкасын алуга: «Ничек?» диде дә, йөзе үзгәреп китте.

Миңа кемдер авырып киткәндер кебек тоелды, нәрсә булды диюемә: «Әни юк бүтән» диде дә, бала күрмәсен дип, икенче бүлмәгә кереп тезләнде. Ул вакытта минем нәрсә тойганымны анык кына тасвирлый алмыйм. Ленар ялгыша,нәрсәнедер бутый кебек тоелды, күкрәктә ниндидер төер хасил булды, ачыргаланып кычкырасы, каядыр чабасы, качасы килде... Андый вакытта фикер чуала икән, ниндидер кирәкмәгән эшләргә тотынасың, уйлар бутала. Мәетне үз күзләрең белән күреп, тотып караганнан соң да ышанып булмый! Ул мине ишетәдер кебек тоелды, аның белән сөйләшкәндә йөзе дә үзгәреп киткән төсле булды! Кебек кенә шул... Ә чынлыкта бетте, китте, ул бүтән юк!!!

Реклама

Шкафта аның безгә килгәч киеп куя торган халаты эленеп калды, Айдан белән ясап калдырган кар бабай да эреми тора, ул ясап китергән банка-банка компотлары, тозлы кыярлары бар да бар!!! Ә Ул юк!
Күпме сүзләр әйтелми калды, үкендерә, уйландыра. Тик күңелне бер генә нәрсә юата: әнкәй минем якын, яраткан һәм чын-чынлап хөрмәт иткән кешем иде. Аллага шөкер, тату яшәдек, бер-беребезне якын күрдек, ул мине сабыр булырга, начарлыкка да яхшылык белән җавап бирергә өйрәтте. Бик түзем, ипле, акыллы хатын-кыз иде ул, андый кайнаналар сирәк була дип уйлыйм. Мин ялагайланып, матур сөйләп утырырга яратмыйм, ә хәзер аны ничек яратуымны белдертәсем килә, кочаклыйсым килә, элеккегечә бер өстәл артына утырып чәй эчәсе килә. Ләкин соң...

Ул һаман кунакка килеп керер, чылтыратыр, йомшак кына тавышы белән дәшер кебек тоела миңа... Тормыш бер генә мизгел икәненә тагын бер инандым, бүген чылтыратыгыз, бүген яратуыгызны әйтегез, бүген кочаклагыз, иртәгә боларның барысы да булмый калырга мөмкин.
Тыныч йокла, бәхил бул!"

 

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 23 апрель 2018 - 17:22
    15 майга кадәр шашлык кыздыру тыела?! Алда май бәйрәмнәре. Күп кешеләр, әлбәттә, табигать кочагында ял итү, шашлык яки уха пешерү турында планнар коргандыр. Кызганыч, ачык һавада учак кабызу, шашлык кыздыру кебек гамәлләрне вакытлыча кичектереп торырга туры килә.
    132
    0
    0
  • 23 апрель 2018 - 16:23
    ТМТВ премиясен тапшыру тантанасы: кемгәдер харизма, кемгәдер алкышлар җитмәде Узган шимбәдә “Пирамида” концертлар залында “ТМТВ татар музыкаль телеканалы премиясе”н тапшыру тантанасы узды.
    236
    0
    0
  • 23 апрель 2018 - 16:04
    Чия бәлеше пешерү ЫСУЛЫ Аның өчен 200 гр сыер мае, 1 йомырка, ярты стакан шикәр комы, 2 стакан он, 1 аш кашыгы каймак, 1 чәй кашыгы көпшәкләндергеч (разрыхлитель), 2 аш кашыгы крахмал, 600 гр чия (катырылган да ярый), 2 аш кашыгы шикәр пудрасы кирәк.
    81
    0
    0
  • 23 апрель 2018 - 15:21
    10 кубокның яртысы – Зариповныкы?! Спортка артык мөкиббән китмәсәм дә, соңны көннәрдә «Ак Барс» - ЦСКА, Гагарин кубогы дигән сүзләр бик еш колакта яңгыраганга, ял көнне кичке биштә телевизорны кабызып куярга булдым. Янәсе, өй тирәсендә кайнаган вакытта комментаторларның такылдавы менә дигән интершум булачак.
    138
    0
    1
  • 23 апрель 2018 - 11:29
    Гөлүсә һәм Наил Насыйбуллиннар: «Үзең эшләгәч, акча да янга кала» Гөлүсә һәм Наил Насыйбуллиннар гаиләсе туганга – 29 ел. Алар дүрт бала тәрбияләп үстергән. Өчесенең инде үз гаиләләре барлыкка килгән. Насыйбуллиннарның биш оныгы бар.
    317
    0
    3
  • 22 апрель 2018 - 14:07
    «ТМТV» премиясен тапшыру тантанасы турында 10 кызыклы факт 1. Һәрвакыт концерт ахырында җырлый торган Elvin Grey бу юлы тамашаны ачып җибәрде һәм елның иң популяр җырчысы булып танылды.
    1430
    0
    1
  • 22 апрель 2018 - 14:00
    Циркта оныкларым курыкты Балачакта циркка еш бара идек. Ул чакта алгы рәтләргә билет 1 сум 20 тиен генә иде шул. Хәзер бәяләр дә, цирктагы мохит, чыгышлар да башка.
    283
    0
    1
  • 22 апрель 2018 - 12:12
    Как ясау ЫСУЛЫ Гөлүсә Насыйбуллинадан тәмле как рецепты
    479
    0
    5
  • 22 апрель 2018 - 11:01
    Роберт Миңнуллин мәзәкләре Барып җитеп булмый...
    287
    0
    2
  • 22 апрель 2018 - 10:10
    Афиша 23-29 апрель Г.Камал исемендәге Татар дәүләт академия театры 
    151
    0
    0
  • 22 апрель 2018 - 09:33
    «Сандугач»лар канатларын ныгыта Шушы көннәрдә «Рухият» рухи яңарыш фондының «Сандугач сайрар илем» балалар иҗаты фестивале Казанда зур гала-концерт белән төгәлләнде. Бу көнне Габдулла Тукай исемендәге Татар дәүләт филармониясе сәхнәсендә бию һәм җыр коллективлары составында 250гә якын «сандугач» чыгыш ясады. 
    124
    0
    0
  • 21 апрель 2018 - 18:55
    «TMTV» музыкаль премиясе тапшыру тантанасыннан сәхнә арты ФОТОРЕПОРТАЖЫ Бу минутларда “Пирамида” концертлар залында “TMTV” татар музыкаль телеканалы премиясен тапшыру тантанасы бара.
    1190
    0
    2
  • 21 апрель 2018 - 13:17
    Тәрәзәләр Без урамнан икәү үтеп барабыз. Мин, аның шәенө генә барырга тырышып, акрынрак атлыйм. Гаҗәп, ул да, як-ягына каранып, һаман адымнарын акрынайта. Нидер әйтергә теләгәндәй, проспектның аргы башына йотылып карый. Аннары бөтенләй туктый да, нигәдер оялып кына:
    384
    2
    0
  • 21 апрель 2018 - 12:44
    Кышкы киемнәрне саклау буенча КИҢӘШЛӘР Туныгызны балконда сакламагыз, йоны кибеп, сына башларга мөмкин.
    236
    0
    1
Реклама
  • 13 апрель 2018 - 15:47
    «Шәһри Казан» ат җигәргә өйрәтә
  • «TMTV» музыкаль премиясе тапшыру тантанасыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Спорт гимнастикасы буенча Россия чемпионатыннан ФОТОРЕПОРТАЖ 18.04.2018
  • Икенчел чимал һәм кием җыю буенча мобиль пункты акциясе. Фоторепортаж
  • Казанда язгы өмә старт алды
  • Иң яхшы хат ташучылар бүләкләүдән ФОТОРЕПОРТАЖ 12.04.2018
  • Яшел Үзән районы Татар Танае авылын су баскан! 11.04.2018
  • Алдавыч боз балыкчыларны куркытмый
  • Авыл хуҗалыгы ярминкәләреннән ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Илфак Шиһаповның тууына 50 ел тулуга багышланган кичәдән ФОТОРЕПОРТАЖ 5.04.2018
  • Мәшәкате күп булса да, яз – яз инде ул...
Соңгы комментарийлар
Интервью
  • 23 апрель 2018 - 17:22
    15 майга кадәр шашлык кыздыру тыела?! Алда май бәйрәмнәре. Күп кешеләр, әлбәттә, табигать кочагында ял итү, шашлык яки уха пешерү турында планнар коргандыр. Кызганыч, ачык һавада учак кабызу, шашлык кыздыру кебек гамәлләрне вакытлыча кичектереп торырга туры килә.
    132
    0
    0
Ночной режим