Шәһри Казан

Иркә: «Минем балалар кызык ясап йөрү өчен түгел»

Узган ялларда шаулап-гөрләп “Балалы солянка” концерты узды. Биредә популяр җырчылар балалары белән чыгыш ясады. Тик менә бер Иркә – әнисе белән. Ни өчен өч бала әнисе бар кешедән дә аерылып, башкача форматта чыгыш ясарга булган? Иркәнең үзеннән шалтыратып сораштык.

– Әйтеп куям, хәзер әйтәсе сүзләр – минем фикер. Кемдер – килешергә, ә кемдер килешмәскә мөмкин. Минемчә, әгәр дә балаларда ул кадәр талант юк икән, ник аларны сәнәгә алып чыгарга?! Алар бит кызык ясап йөри торган клоуннар түгел! Шуңа да мин каршы булдым. Концертта булсагыз, күргәнсездер, анда бик талантлы балалар бар иде. Зөлфәт Зиннуровның кызы Зәлия, кечкенә булуына карамастан, бик оста алып бара. Рөстәм Вәлиевның улы гармунда шәп уйный. Данир Сабировның кызы Мәрьямнең осталыгын да кем генә белми?! Нишлисең, менә минем балаларда андый сәләт юк. Сөембикәнең тавышы бар кебек, әмма ул әлегә кечерәк.

Реклама

Аннары, ирем дә каршы. Шуңа соңгы арада аларның фотоларын социаль челтәргә дә бик куеп бармыйм. Кешегә кызык булсын дип, ник баланың психикасын бозарга?!

Ә әнием минем чынлап та талантлы! Аны миннән дә матуррак җырлый диләр һәм бу сүзләрне мин комплимент итеп кабул итәм. Ул бик моңлы һәм җырчы булырга хыялланган. Әмма, хыялы тормышка ашмагач, мин җырчы булып йөрсен өчен ул барын да эшләргә әзер. Мәсәлән, няняларга ышанычым юк һәм зур теләк белән балаларымны әти белән әни караша. Бик булышалар! Алар ярдәме булмаса, хуҗабикә булып өйдә генә ятыр иде Иркә, чөнки минем өчен иң мөһиме – ул гаилә!

Теги: Иркә
Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (4)
  • noname
    30 января 2018 в 20:12
    Бер артистнын баласы жырлады инде,жэллэп куйдым хэтта!!!
  • noname
    30 января 2018 в 16:03
    Бик дэрес сузлэр! Молодец , Иркэ! Бу сезнен жырчы буларак, узегезгэ бик тэлапчэн икэнлекне курсэтэ! Мин сезнен белэн 100% килешэм. Балаларыгыз исэн сау булып уссен, тормышта уз урыннарын тапсыннар! Сезгэ хэрмэтем тагын да артты!
  • noname
    30 января 2018 в 10:19
    Молодец Иркэ❗❗❗
  • noname
    30 января 2018 в 08:04
    Дорес Иркэ, рэхмэт акыллы фикерлэрен очен, ирен дэ дорес эйтэ, мужик !!!!
Реклама
  • 16 января 2018 в 18:39
    Илфак Шиһапов истәлегенә
  • Казанның Аккош күлендә Май чабу бәйрәмен үткәрделәр (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Россия чаңгысы-2018. Юдино бистәсеннән фоторепортаж
  • Фәнис Ярулинның тууына 80 ел тулды
  • 2018 ел кышы рекорд куйды (5 февраль)
  • Ай тотылган төндә 31.01.2018
  • "Татмедиа" Республика матбугат һәм гаммәви коммуникацияләр агентлыгының киңәйтелгән утырышыннан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • «Татарстан гүзәле» бәйгесеннән ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Казанны кар басты
  • Минтимер Шәймиевның шәхси фотографы Михаил Козловскийны соңгы юлга озатудан ФОТОРЕПОРТАЖ
  • Габдулла Тукай исемендәге Татар дәүләт филармониясендә легендар җырчы Әлфия Авзалованың тууына 85 ел тулуга багышланган искә алу концертынан ФОТОРЕПОРТАЖ 15.01
Соңгы комментарийлар
Интервью
  • 18 февраля 2018 в 09:00
    Ләйсән Фәйзуллина: «Мин – ирекле шәхес» Галиәсгар Камал театрында барган «Миркәй белән Айсылу», «Җилкәнсезләр», «Мәхәббәт FM», «Көтәм сине» спектакльләре аша таныш булган яшь актриса Ләйсән Фәйзуллина үзенчәлекле рольләр белән генә түгел, кызыклы, тирән шәхес буларак та үзенә җәлеп итә. Бүген аның һөнәренә, тормышка карата фәлсәфи уйлары, киләчәккә омтылышлары турында сорашырга, Ләйсәнне шәхес буларак ачарга тырыштык.
    208
    0
    1
  • 14 февраля 2018 в 15:00
    Яучы Наилә Җиһаншина: «50 яшькә җиткән ирләр бала табар яшьтәге хатын-кыз эзләп килә» Гомерлек яр табу замана белән тәңгәл килмәстәй катлаулы мәсьәләгә әйләнеп бара кебек, әмма моннан котылуның берәр чарасы булырга тиештер бит. Россия Мөселман хатын-кызлар берлеге рәисе, Дәүләт Думасының гаилә, хатын-кызлар һәм балалар эшләре буенча комитеты эксперт советы әгъзасы яучы Наилә Җиһаншина белән шул турыда әңгәмә кордык.
    586
    0
    2
  • 8 февраля 2018 в 12:32
    Марсель Вәгыйзов: «Шундый бер вакыт килеп җитә – дөрес яшәмәгәнеңне аңлыйсың» Татарстанның атказанган артисты Марсель Вәгыйзов белән күзгә-күз карап аралашуыбыз беренче тапкыр иде. Сөйләшер өчен җиңел, рәхәт кеше, шул ук вакытта үз-үзенә шактый ук таләпчән икәнлеген белдем. Татар җыр сәнгатендә аның үз юлы бар. Ашыкмый, каударланмый, сайлаган юлыннан тыныч, әмма ныклы адымнар белән баручы җырчы дияр идем мин аның турында. Күңеле тартмаганны җырламас, ошатканын җиренә җиткереп башкарыр.
    322
    2
    2