Шәһри Казан

11 гыйнвар 2013 яңалыклары

  • 11 гыйнвар 2013 - 06:46
    Башыңны капла да... сула!
    Салкын тигән чакта парлы ингаляцияләр ярдәмгә килүен күпләр белә. Ә менә аны ничек дөрес итеп ясарга икәнлеген белмәүчеләр дә бардыр әле. Грипп котырган чорда хәлләрегезне җиңеләйтү максатыннан ингаляцияләр ясарга уйласагыз, түбәндәгеләрне белеп тору хәерле. Парлы ингаляцияләрне тән температурасы 37,5 градустан артканда ясарга ярамый. Шулай ук гипертония, йөрәк авыруларыннан интегүчеләргә дә...
    514
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:46
    Безнекеләр йөк зачетында – җиңүче
    Бу көннәрдә Дакарда Africa Race раллие төгәлләнде. Безнең «КАМАЗ-Мастер» командасының экипажы йөк зачеты буенча тәүге җиңүен яулады. Моннан тыш, алар «внедорожниклар» арасында узган күмәк зачетта да икенче урынны алды. Беренчелеккә исә Луи Шлессер ия булды. Яр Чаллы «КАМАЗ-Мастер» командасы экипажының Антон Шибалов, Евгений Яковлев һәм Дмитрий Сотников составында Africa Race...
    460
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:43
    «АК БАРС» көрәш сарае
    Казанда быелның 5-17 июль көннәрендә студентларның XXVII Бөтендөнья җәйге Универсиадасы узачак. Дөньяның 170 иленнән 10 меңгә якын спортчы көч сынашачак. Ярышлар һәм күнегүләр өчен 64 корылма файдаланылачак. 2012 елның июнь аена 27 корылма төзелгән һәм куллануда иде инде, тагын 30 корылма сафка бастырылачак. Универсиада авылы, Халыкара мәгълүмат үзәге - спорт...
    807
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:41
    Июнь аенда ярышлар «имтихан» тотачак
    Казанда киләсе җәйнең июль аенда узачак Студентларның Бөтендөнья Универсиадасында спортчылар 351 берәмлек медаль өчен көч сынашачак.
    482
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:32
    Бәләкәчләр өчен түләү артты
    2013 елның 1 гыйнварыннан яшь балалы гаиләләргә бирелә торган барлык төр пособиеләргә дә индексация ясалды.
    479
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:30
    Инвалидларга битарафлык күрсәтү – гөнаһ
    Казанда гына да 90 меңгә якын инвалид, шул исәптән өлкән яшьтәгеләр, кечкенә балалы хатын-кызлар, хезмәткә вакытлыча яраксызлар яши.
    452
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:27
    Машинаң нәрсә «эчә»: бензинмы, сумы?
    Юлда машина күп, дип зарланырга яратабыз. Аның ягулык салу станцияләре дә яңгырдан соң чыккан гөмбә кебек артып кына тора. Бүген Татарстанда барлыгы 994 АЗС исәпләнә. Тик менә бөтенесендә дә сыйфатлы ягулык тәкъдим ителәме икән соң?
    496
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2013 - 06:25
    Чын татар җыры кирәк
    Мин - Оренбург өлкәсендә туган кеше. Күп еллар буе (30 ел) армия сафларында хезмәт иткәннән соң Казанга кайтуыма 30 ел тулды. Гомер буе татар әдәбиятына, мәдәниятенә мохтаҗ булып яшәгәч, Татарстан халкы тормышына кушылып, үз тормышымны кордым. Музыкант, җырчы булмасам да, башкаручыларны бик яратып тыңлыйм, әмма иң яхшы җырчылар, шагыйрьләр китеп...
    505
    0
    0