Шәһри Казан

6 октябрь 2019 яңалыклары

  • 6 октябрь 2019 - 19:30
    Табиблар кан төркеменә карап гомер озынлыгын ачыкларга өйрәнгән
    Алар сүзләренчә, иң озын гомерле кешеләр I кан төркеменә ия.
  • 6 октябрь 2019 - 18:30
    Бер хатын люстрага кияүгә чыккан
    Лондонда яшәүче Аманда Либерти люстрага кияүгә чыгарга булган. 
  • 6 октябрь 2019 - 17:24
    Иртәгә җылы, ләкин җилле көн булачак
    Иртәгә, 7 октябрьдә, Татарстан территориясендә уртача җылы һава торышы саклана. Бу хакта Татарстан Гидрометеорология һәм әйләнә-тирә мохитне күзәтү идарәсе хәбәр итә.
  • 6 октябрь 2019 - 15:00
    Әйттем әле хатынга!
    Шулай бер көнне хатын, «бер кадак та какмыйсың» дип, «урынсыз» бер сүз ычкындыргач (йә берәр ярамаган әйбер капкандыр), ачуым килеп китте әле (йә берәр ярамаган нәрсә ашаганмындыр). Бетон диварга ничек кадак кагып булсын инде ул? Киттем шунда кызып... Мин әйтәм, син минем аркада ир хатыны булып йөрисең, җәмгыятьтә югары статуска иясең, биш бала таптың, аларны үстердең, күпме ташлама, фатир, ярты миллион сум ана капиталы гына алдың...
  • 6 октябрь 2019 - 14:00
    Гомерне озайтырга булыша торган продуктлар
    Иң файдалы продукт – хөрмә (финики).
  • 6 октябрь 2019 - 13:00
    Кануннарның гаделсезлегенә исем китә...
    Бездә кануннарның гаделсезлегенә исем китә. Хатыным Фаягөл, йөрәге авырту сәбәпле, инвалидлык группасы алды. Тик бер кочак авыруы булса да, тын кысылудан интексә дә, йөрәгенә операция ясатса да, аңа III төркем инвалидлык кына бирделәр.
  • 6 октябрь 2019 - 12:30
    ГРИПП һәм ОРВИ белән авырмас өчен 5 гади КИҢӘШ
    Кулланучылар хокукларын яклау һәм кеше иминлеге өлкәсендә күзәтчелек федераль хезмәте (Роспотребнадзор) грипп белән авырмас өчен үз киңәшләрен бирде. 
  • 6 октябрь 2019 - 12:00
    Туй бүләге
    Дөя йоныннан сырып ясалган калын юрганның бакча уртасында чытырдап янганын Ирина зур канәгатьлек алып, озак карап торды. Кызыллы-сарылы ялкынның соңгы теле, бераз өскәрәк калкып алды да, кап-кара төтен чыгарып сүнеп юк булды. Юрган урынына бер кушуч күмер калды.
  • 6 октябрь 2019 - 11:00
    К.Тинчурин театры актрисасы Резедә Сәләхова кемгә ярамаган?
    К.Тинчурин исемендәге татар дәүләт драма һәм комедия театры актрисасы  Резедә Сәләхова инстаграм битенә икеле-микеле фикер уята торган фото урнаштырган. 
  • 6 октябрь 2019 - 10:00
    Чаллыда трамвай җәяүлене таптап үтергән! Кем гаепле?
    Чаллыда трамвай җәяүлене таптаткан
  • 6 октябрь 2019 - 09:00
    «Журналистлар урамы»нда ниләр бар?
    Казан парклары сәхифәсен әзерли башлаганнан бирле шәһәрнең иң ерак ял итү урыннарын да барып күзәтергә туры килсә дә, редакциябез каршындагы, көн дә үтеп йөри торган бульварда ял итәргә вакыт таба алмый йөрдем. Ниһаять, «Идел-Пресс» каршында урнашкан бульварга да чират җитте.
  • 6 октябрь 2019 - 08:30
    Алинә Заһитова Япониядә чираттагы уңышына иреште
    Ләкин аның яңа көндәше пәйда булган...
  • 6 октябрь 2019 - 08:00
    Цифрлы телевидение: «аналог»чылар колагына киңәшләр
    Россиядә 14 октябрьдә цифрлы телевидениегә күчү исемлегендәге 21 төбәктә, шул исәптән Татарстанда, федераль телевизион программаларны аналог форматында тапшыру тулысынча туктатыла.
  • 6 октябрь 2019 - 07:00
    Казылык ашап ике кеше үлгән
    Германиядә олы яшьтәге ике кеше казылык ашап үлгән.