Шәһри Казан

6 май 2013 яңалыклары

  • 6 май 2013 - 10:29
    Кояш көлеп карый безгә, күзләр чагыла...
    Көннәр җылытып, күктән кояшның ягымлы елмаеп карый башлавының сере ачылды. Баксаң, Кояш көне килеп җиткән икән бит! 3 майда билгеләп үтелә торган Кояш көне бәйрәмен булдыру идеясен Кояш энергиясе халыкара җәмгыятенең Европа бүлеге тәкъдим итүен дә белеп торыгыз әле.
    1116
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:25
    Каһвә эчмә, диета тотма
    Безнең гадәти көндә­­лек гадәтләребез сәламәтлегебезне дә какшатырга мөм­кин. Алар арасыннан психологлар берничә төп га­дәт­не аерып күрсәтә.
    546
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:23
    Тарихи матч җиңү китермәде
    Белгородның «Белогорье» командасы белән булган матч Казанның «Зенит» волейбол командасы тарихындагы 700 нче матч иде.
    505
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:22
    Үзәк стадион
    Меңьеллык мәйданы янәшәсендәге Үзәк стадион 1960 елның 25 июнендә ачылган. Төзелеш эшләре архитектор В.Портянкин проектына нигезләнеп башкарылган. 30 мең тамашачыга исәпләнгән стадион башта В.И.Ульянов-Ленин исемендә булган. Биредә тәүге футбол матчы 1960 елның 21 августында үткәрелгән. Анда Казанның «Искра» командасы Каменск-Уральск шәһәренең «Металлург» клубын 4:1 исәбенә җиңгән. Стадионга 2001-2005 елларда реконструкция...
    597
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:20
    Май – Болгарга барырга җай!
    Болгар һәм Свияжскига 1 майда яңа туристлык сезоны ачыла. Туристларны тарихи урыннарда киңкырлы программа көтә. Дөньядагы иң зур Коръәннең дә биредә икәнлеген искәртеп үтик. Идел Болгарстанында кешеләрне дәвалау тарихын яктырткан Табиб йортының да ишекләре бирегә килүчеләр өчен ачык булачак. Остаханәләрдә исә күн мозаикасы, тукучылык, зәркәнчелек эшләнмәләре белән танышырга була. Ак...
    475
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:18
    Казанда Аеклар көнен билгеләп үттеләр
    Узган ял көнендә Казанның Черек күл паркы гөр килде. Балалар, яшь парлар, гаиләләр рәхәтләнеп ял итә ал­ды ул көнне. Биредә Аеклар көнен билгеләп үтте­ләр. Әлеге бәйрәм инде унбишенче тапкыр уздырылды.
    564
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:12
    Башкалада җәмәгать транспорты схемасы кабат үзгәрде
    Казанда 6-17 июль көннә­рен­дә булачак Универсиадага әзерлек кысаларында, урам-юл чел­тәре үстерелде. Нәтиҗәдә, җәмә­гать транспорты маршрутларына да үзгәреш­ләр кертелде.
    581
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:10
    Янгынга каршы көрәш башланды
    25 апрельдән республикада янгынга каршы махсус режим кертелде. Хәзер, кыштан җыелган чүп-чарны ягып, тирә-юньне чистартуның кызган мәле. Ә көннәр коры һәм җилле торганда, ут бер мизгел эчендә таралырга мөмкин. Янгын куркынычсызлыгы кагыйдәләрен бозучыларга карата җитди чаралар күреләчәк. Ут белән саксыз эш итүче­ләргә 500 мең сумга кадәр штраф яный.
    627
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:06
    «Сугышның бер көне»
    Мәктәп гөж килә. Күкрәкләренә Георгий тасмалары таккан укучылар, укытучылар - барысы да актлар залына ашыга. Әнә күкрәкләре тулы орден-медальле сугыш ветераннары да, горур башларын өскә күтәреп, елмаеп, акрын гына залга уза. Зал аларны көчле алкышлар белән аягүрә басып каршы ала.
    492
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:03
    Без булдырабыз!
    Сер түгел, һәрберебезнең дә «Татар теле артта кала», «Татар теле юкка чыгып бара», «Татарлар югала» дигән сүзләргә юлыкканы бар. Чыннан да күзәтеп, уйланып карасаң, бу фикерләр дөреслек белән тигезләшә бара түгелме?! Шуны да ассызыклап үтми булмый, югала баруыбызда без бит үзебез генә гаепле!..
    0
    0
    0
  • 6 май 2013 - 10:00
    Караңгы күктә өмет чаткылары
    Камал театры каршындагы мәйдан гөр килеп торды ул кичтә. Халыкны җәлеп итеп яңгырап торган музыка, яшь башкаручыларның җырлары, бер-бер артлы һавага күтәрелгән кызыл, сары, ак һәм зәңгәр төстәге фонарьлар үзенекен итте. Үткән-барган бар да: «Ни бар икән?» - дип, шунда агылды.
    774
    0
    0
  • 6 май 2013 - 09:57
    Матурлыкны корал итеп...
    Унбиш илдә булып кайту, унбиш милләтнең гореф-гадәтләре һәм мәдәнияте белән танышу өчен бер кич, төгәлрәк әйтсәк, ике сәгать җитә! Моны «Дөньяның энҗе бөртеге» дип аталган студентларның IV Халыкара матурлык конкурсында катнашучылар үз мисалларында дәлилләде. Бәйге дәвам иткән вакыт эчендә бөтен Җир шарын урап кайттык. Вакыт та, акча да янга калды....
    533
    0
    0
  • 6 май 2013 - 09:56
    Бик кадерле җиңү бу!
    Казанның «Рубин» футбол клубы Россия Премьер-лигасында бронза медаль өчен көрәшен дәвам итә. Алдагы ике уенда артык көчле саналмаган командалар белән тигез исәпкә уйнавына карамастан, «асылташлар»ыбызның 28 апрель көнне чемпионлык көрәшендә беренче барган Мәскәү ЦСКАсына оттырырга исәбе юк иде.
    577
    0
    0
  • 6 май 2013 - 09:54
    Рәхәт заман
    Яше 25тән узыбрак киткән, кияүгә чыгарга соңгарак калган дүрт кызның дүрт әнисе, очрашып, кайгыларын уртаклашты. Кайгылары - әлеге дә баягы шул кызлар инде. Картаеп баралар бит. Кияүгә биреп, ничек тә котылырга иде шулардан. Алар, ягъни мәсәлән, әниләр, урысча чыккан бөтен гәҗитләрдән хатын эзләүче ирләрнең белдерүләрен укып барды. Рәтле-юньле кеше табылмады:...
    692
    0
    0
  • 6 май 2013 - 09:51
    ОЗЫН-ОЗАК ЯЛДА... ЯКИ декрет ялын ничек уздырырга?
    Хатын-кызлар консультациясе юлын таптау, төрле анализлар тапшыру, тулгак газаплары артта калды. Ниһаять, нарасыең дөньяга аваз салды һәм син өйдә. Ә алда бик озын ял. Хәер, декрет ялындагы хатын-кызның буш вакыты бармы икән ул: кер юу, ашарга пешерү, өй җыештыру дисеңме... Менә шул көндәлек мәшәкатьләр белән тулы бер төрле көннәр еш...
    549
    0
    0