Шәһри Казан

19 май 2019 яңалыклары

  • 19 май 2019 - 17:15
    «Аллам ишетте...»
    Галимә карчык, үзенчә бик җәһәт атларга тырышып, бакча эченә үтте. Бүген мунча көне. Мунчалары артык зур булмаган бакча эчендә кураларга чумып утыра. Карты Габдуллаҗан мунча миченә ягып җибәргән булыр­га тиеш – тирә-якка әчкелтем татлы төтен исе таралган.
  • 19 май 2019 - 16:50
    Мәктәбемә карап, йөрәк әрни
    «Аяк тартмады» дигәнне ишеткәнем бар иде. Ә менә үзем белән бөтенләй киресе булды: әллә минем «аяклар тарткан» инде, ул көнне, үзем дә сизмәстән, башка урам аша кайтырга чыкканмын! Кара инде, бу урамда бик күптәннән йөрмәгәнмен икән. Югыйсә, безнең авыл хәзер әллә ни зурлардан саналмый, урамнары да күп түгел. Кинәт нидер булды. Күңел елый, йөрәк сыкрый башлады... Мәктәп урамы бит бу, мәктәбем урамы!..
  • 19 май 2019 - 16:00
    Студентлар – халык арасындагы пропагандистлар
    Казан дәүләт архитектура-төзелеш университеты студентлары ришвәтчелекнең «тамырын» таптылар. Моңа «Что? Где? Антикоррупция?» акыл уены нигезендә ирешелде.
  • 19 май 2019 - 15:11
    Әлү, редакция!
    – Әлү, редакцияме бу? – Әйе. Редакция. Ә сез кем буласыз?
  • 19 май 2019 - 14:15
    Лампочканы сайлый бел
    Кыш айларында эшләгән җылыткычлар әлегә ял итә. Ләкин электрны кышын да, җәй көне дә кулланабыз. Энергиягә сакчыл лампочкалар турында ишеткәнем бар. Нинди лампочкалар соң алар? Газетага белгеч аңлатмасын бирсәгез иде. Нәҗип Сабиров, Казан.
  • 19 май 2019 - 13:34
    Җырчы Айгөл Бариевадан «Бәрәңге» пирожные рецепты
    2 пачка кибет печеньесы («Топленое молоко»), 1 банка куертылган сөт, йөзем (вареная сгущенка) кирәк була. 
  • 19 май 2019 - 12:42
    Комида яшәүче бер әти кеше балалар бакчасыннан чит кешенең баласын алып кайткан
    Коминың Усть-Вымское районында яшәүче бер ир-ат кызын алырга дип балалар бакчасына бара, әмма ул анда ялгыш башка кешеләрнең кызларын алып кайтып китә.
  • 19 май 2019 - 11:29
    Яшәү өчен күпме акча кирәк?
    «Ромир» сораштыру үзәге хәбәр итүенчә, өч кешедән торган гаилә өчен аена уртача 78 мең сум акча кирәк.
  • 19 май 2019 - 10:40
    Россия халкы сөт ризыкларын азрак ашый башлаган
    2019 елның беренче кварталында сөт ризыкларының күп кенә төренә сорау кимегән.
  • 19 май 2019 - 09:25
    Эльбрус Нигъмәтуллин делегатларның һушын алган
    «Россиянең иң көчле кешесе« титулына ия булган, Гиннесның рекордлар китабы рекордчысы Эльбрус Нигъмәтуллин калдыклар белән эш итүче төбәк операторлары съездында 16 тонналы мультилифтны урыныннан кузгатты, дип яза «Кызыл таң».
  • 19 май 2019 - 08:35
    Бал кортлары чаккан өчен күршесеннән 100 мең сум акча таләп иткән
    Шәһәр судына Әлмәт районы Нолинка авылында яшәүче мөрәҗәгать итеп, күршесеннән бал кортлары чаккан өчен рухи зыян түләүне таләп иткән.
  • 19 май 2019 - 07:30
    Татарстанда балалар бакчаларында 15 меңнән артык өстәмә урын булдырылачак
    Татарстанда 2020–2021 елларда балалар бакчаларында 9 мең өстәмә урын булдырылачак. 2018 елдан 2021 елга кадәр республикада барлыгы 15 меңнән артык өстәмә мәктәпкәчә урыннар барлыкка киләчәк. Бу турыда Татарстан Мәгариф һәм фән министрлыгы матбугат хезмәте хәбәр итә.