Шәһри Казан

7 октябрь 2020 яңалыклары

  • 7 октябрь 2020 - 20:19
    Акыл теше ник авыртып чыга?
    Тешнең авыртуына гына чыдап булмый. Әтиемә дә акыл теше авыртып чыкты, бер ай чамасы азаплангандыр.
    2020
    0
    2
  • 7 октябрь 2020 - 20:04
    «ШАЯН ТВ» финалда! 
    5 октябрь көнне Мәскәү шәһәренең Et Cetera театры бинасында «ТЭФИ-KIDS 2020» телевизион милли премиясе җиңүчеләрен бүләкләү тантанасы узды! «ШАЯН ТВ» каналының вәкилләре дә әлеге бәйрәмдә булып кайтты! 
    1000
    0
    1
  • 7 октябрь 2020 - 19:56
    Татар филармониясе «TATAR сүзе» республикакүләм бәйгесен башлый!
    Татарстан Республикасы Президенты каршындагы Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе татар әдәби әсәрләрен сәнгатьле укучыларның «TATAR сүзе» республикакүләм бәйгесен гамәлгә куйды.
    473
    0
    1
  • 7 октябрь 2020 - 19:37
    Аллаһы Тәгалә каршында кемнәр иң сөекле?
    «Аллаһы Тәгалә каршында иң сөекле исем - «габд» сүзе кушылган исем». «Аллаһы Тәгалә каршында иң сөек­ле йорт - ятимнәр хөрмәт ителә торган йорт». «Аллаһы Тәгалә каршында талак хәләл булса да, Ул аңа бик кату ачулы». «Үлемгә алдан әзерләнегез». «Хәлегезне белергә килгән кешегә кадер-хөрмәт күрсәтегез». «Кешеләргә рәхмәт әйтмәгән - Аллаһы Тәгаләгә...
    2558
    0
    2
  • 7 октябрь 2020 - 19:00
    Татарстанда ике яңа экокластер барлыкка килергә мөмкин: бөтенроссия тавыш бирү башланды
    30 сентября стартовало народное голосование за финалистов Всероссийского конкурса по созданию туристско-рекреационных кластеров и развитию экотуризма.
    384
    0
    0
  • 7 октябрь 2020 - 17:23
    Һәркем үзенчә шаша
    Мәет яндырган көлдән ясалган бизәнү әйберләре популярлаша башлаган 
    1462
    0
    3
  • 7 октябрь 2020 - 16:55
    Аккошларга кагылмагыз!!!
    Безнең авылда Егор дигән аучы яшәгән. Ул бик оста, кыю һәм уңышлы сунарчы булган. Бер генә аучы да тирә-юньдә аның кадәр киек аулый алмаган. Аның барысы майлагандай бик җайлыбарган: тормышы таза, көйле, хатыны Марфа бер дигән чибәркәй һәм уллары Ванюшка да карап кына тормалы сөйкемле һәм акыллы булган.
    2618
    0
    7
  • 7 октябрь 2020 - 16:23
    Быел кыш нинди булачак? (Халык синоптигы ФАРАЗЛАРЫ)
    Арча районының Ашытбаш авылында яшәүче халык синоптигы Рәис абый Шәкүров кышның салкын килүен фаразлый.
    3739
    1
    4
  • 7 октябрь 2020 - 16:01
    Әбиләр чуагы кабат әйләнеп кайта?!
    Бу атнада Казанда кабаттан әбиләр чуагы башланачак. Бу хакта «Татар-информ»га КФУның Экология һәм табигатьне куллану институтының метеорология, климатология һәм атмосфера экологиясе кафедрасы мөдире Юрий Переведенцев әйтте.
    1235
    0
    4
  • 7 октябрь 2020 - 15:57
    Абау! Яшел утка чыгып барган җәяүлене бәрдергән
    Казан үзәгендә чит ил машинасы светофорның яшел утына чыгып барган җәяүлене бәрдергән.
    755
    0
    0
  • 7 октябрь 2020 - 15:41
    Пандемия “Балкыш” фестивален үткәрергә комачауламады
    Казанда ветераннар арасында үзешчән башкаручыларның «Балкыш» VI Республика фестивале лауреатлары гала-концерты узды. Г.Тукай исемендәге Татар дәүләт филармониясендә үткәрелгән чара быел “онлайн-трансляция" форматында оештырылды. 
    331
    0
    1
  • 7 октябрь 2020 - 15:18
    Рөстәм Миңнеханов: «Безнең бурыч — балигъ булмаганнар арасында җинаять кылуны киметү»
    Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов республиканың Иминлек советы утырышында яшьләр арасындагы җинаятьчелекне һәм социаль челтәрләрдә җинаятьчел яшәү рәвешен популярлаштыруны кисәтү мәсьәләсен күтәрде. Бу хакта республика җитәкчесенең матбугат хезмәте хәбәр итә.
    635
    0
    0
  • 7 октябрь 2020 - 14:58
    Бәйгедә катнашучылар шигырьне үзләре язсын!
    Быел өченче тапкыр уза торган «Җәлил укулары» халыкара әдәби бәйгесенең бер номинациясендә 14 яшьтән узган шагыйрьләр генә катнаша ала.
    1210
    0
    0
  • 7 октябрь 2020 - 14:54
    Үзеңне үзгәртергә вакыт җитте!
    Каждый год весной и осенью обычно начинается очередной запуск бесплатной образовательно-тренировочной программы «SOTKA: 100-дневный воркаут». За последние несколько лет в этой программе приняли участие свыше 600 000 человек из 1519 городов в 74 странах мира. 
    319
    0
    0
  • 7 октябрь 2020 - 14:45
    "Һәр бала үзенә кызыклы булган юнәлешне балачактан сайларга тиеш"
    Казанның Бакый Урманче музеенда Бөек Җиңүнең 75 еллыгына багышланган «Мин – җиңүче оныгы» бәйгесе җиңүчеләрен бүләкләү чарасы узды.
    843
    0
    2