Шәһри Казан

13 июль 2015 яңалыклары

  • 13 июль 2015 - 17:00
    Балалар бакчаларына авыру сабыйлар йөрергә тиешме?
    «Исәнмесез, хөрмәтле редакция! Безнең яндагы балалар бакчасына минем улым йөри торган төркемгә узган ай яңа сабый килде. Ул бала церебраль параличтан интегә. Авырлык белән атлый. Шул бала килгәннән бирле, улым: «Әни нигә ул шундый, нигә ул тегенди?» - дип сораулар яудыра. 25ләп бала тупланган төркемдә сәламәт балаларны да чак карап...
    673
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 15:32
    "Шәһри Казан" 10 июль 2015 №74
    1135
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 14:37
    Татарстан – бизнес өчен терәк
    15-16 июльдә Иннополис шәһәрендә "Татарстан - бизнес өчен терәк" дигән форум узачак.
    562
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 14:18
    «Әдәбият елы» «Төшке аш ашау елы... Кичке аш ашау елы...» шикеллерәк...
    Без мәдәниятне дә, әдәбиятны да рухи азык сыманрак кабул итәбез бит инде. Шуңа микән, бу өлкәгә багышланган еллар беркадәр сәеррәк, хәтта кәмитрәк булып ишетелә. «Мәдәният елы... Әдәбият елы...» Сез дә шулай ишетәсез микән?.. Бу ничектер «Төшке аш ашау елы... Кичке аш ашау елы...» шикеллерәк... Әйтерсең башка елларны төшке ашны да,...
    1038
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 12:50
    Велосипедлар кабат прокатка чыкты
    Казанда «Veli'K» шәһәр велопрокаты челтәре яңа эш сезонын башлады.
    832
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 11:44
    Ураза бәйрәме җитә
    17 июльдә - Ураза бәйрәмендә Казанның җәмәгать транспорты 4:30 сәгатьтә йөри башлый. Казанлыларга бәйрәм иртәсендә 24 автобус һәм 3 троллейбус маршруты хезмәт күрсәтәчәк.
    610
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 11:41
    Эшсезлек белән бәйле вазгыять тотрыклылана
    Татарстанның Хезмәт, халыкны эш белән тәэмин итү һәм социаль яклау министрлыгы 1 гыйнварга эш эзләүчеләр 15,2 мең булган булса, июль аена аларның саны 16,7 меңгә калган дип белдерә.
    746
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 11:07
    "Ифтар мәҗлесләрендә кайберәүләрнең кыланмышына карап, халык ач яшиме әллә, диярсең"
    Укучыбыз яза: Дөньясына сөенеп туймассың. Рамазан аенда һәркөнне мәчетләрдә ифтар ашлары уза. Ураза тотуны да тыючы юк, өстәлләр ризык белән тулып тора. Ачлык заманында яшәмибез, теләгән нәрсәне алып ашыйбыз. Тик менә ифтар мәҗлесләрендә кайберәүләрнең кыланмышына карап, халык ач яшиме әллә, диярсең. Бер мәчеттә узган мәҗлескә мине дә чакырдылар. Күршемдә утырган...
    618
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 10:39
    Чемпионатка биш тематик ресторан
    Спортның су төрләре буенча дөнья чемпионаты вакытында Казансу елгасының сул як ярында биш тематик рестораннан торган комплекс эшләячәк.
    612
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 09:48
    Татарстан укучысы – җиңүче
    Чистай шәһәреннән унберенче сыйныф укучысы Илья Першин Җиңүнең 70 еллыгына багыншланган "Минем илем - минем Россия" бөтенроссия конкурсында җиңү яулаган.
    611
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 08:29
    Зәйдә яңа завод ачылды
    Зәйдә яңа асфальтобетон заводы ачылды.
    654
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 08:01
    Хәмдүнә Тимергалиеваны кыерсытканда, Рәшит Сабиров «болытларны кудыртуга» ирешә
    Рәшит Сабиров менә 40 ел инде сәхнәдә. Күптән түгел аңа 60 яшь тулды. Рәшитнең беренче чыгышларыннан бүгенге концертларына кадәр күзәтеп, тыңлап барырга тырышам. Артистлар арасында Рәшит әфәнде үзенә хас трибунлыгы белән аерылып тора. Әйтәсе сүзен әйтер алдыннан тирә-ягына каранып тормый, тәвәккәллеге бар, кыюлыгы җитә, фикерен ике төрле аңламаслык ачык итеп...
    1448
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 07:51
    Омскида казарма ишелеп төшкән
    Якшәмбе көнне кич белән Омск шәһәре читендәге Светлый бистәсендә урнашкан Һава-десант гаскәрләре уку-өйрәнү үзәге казармасы ишелеп төшкән.
    629
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 07:47
    Иң яхшы сыер савучы кем?
    15-16 июль көннәрендә Питрәч районында сыер савучылар бәйгесе узачак.
    547
    0
    0
  • 13 июль 2015 - 07:28
    Мамадыш районының Җөри авылында Питрау бәйрәме узды
    Бәйрәмгә Татарстан Дәүләт Советы рәисе Фәрит Мөхәммәтшин җитәкчелегендәге зур делегация килде.
    668
    0
    0