Шәһри Казан

11 март 2018 яңалыклары

  • 11 март 2018 - 12:04
    Казанда узган чаңгы марафонына Франциядән дә килгәннәр
    Чаңгы марафоны 1968 елдан оештырыла. Быел аның 50 еллыгы.
    310
    0
    0
  • 11 март 2018 - 12:00
    И, адәм балалары...
    Кайчагында мин үземне чит планета кешесе сыман тоям. Җирдә яшәгән бу кавемнең минем нәселемдә дәхеле дә юктыр сыман була. Кайдадыр галәмнең гүзәл җирендә яшәүче бик акыллы һәм бик яхшы кешеләр ниндидер йомыш белән Җиргә төшкәннәрдер дә аны кисәк ташлап китәргә мәҗбүр булып сабый балаларын, ягъни мине онытып калдырганнардыр. Ә Җир кешеләренең берәрсе шул сабыйны бала тудыру йортына алып килгәндер...
    769
    0
    8
  • 11 март 2018 - 11:33
    Казансу буендагы ресторанда янгын чыккан
    Башкалада Киров районында Казансу өстендәге “Круиз” ресторанында янгын чыккан.
    334
    0
    0
  • 11 март 2018 - 11:30
    Төзелеш өчен агач материалын ничек алырга?
    Авылда өй салучыларга, урман хуҗалыгыннан алу шарты белән, дәүләттән бушка агач алу мөмкинлеге бар дип ишеткән идек. Әлеге закон чыннан да бармы? Булса, аннан файдалану шартларын аңлатмассызмы икән? Моның өчен кая мөрәҗәгать итәргә кирәк? Илнар Габдрахманов, Арча. 
    845
    0
    0
  • 11 март 2018 - 11:05
    Айгөл БАРИЕВА: «Хис-кичерешләрне исән чагымда әйтеп калдырасым килә»
    Татарстанның атказанган артисты Айгөл Бариева белән моңа кадәр дә күрешкән, аралашкан, концертларын тамаша кылган бар иде. Тик бу очрашуга кадәр мин аны бөтенләй белмәгәнмен икән дигән нәтиҗә ясадым. Якыннан таныш булмаганнарга бераз кырысрак, артык җитди булып тоелган Айгөлнең хатирәләрдән, истәлекләрдән күңел касәсе түгелергә торган нечкә күңелле, ачык һәм мөлаем ханым икәнлегенә инандык.
    2158
    1
    5
  • 11 март 2018 - 10:16
    Гүзәл Яхинаның «Зөләйха күзләрен ача» китабы Германиядә Россиягә караганда дүрт тапкыр кыйммәтрәк бәягә сатыла
    Гүзәл Яхинаның “Зөләйха күзләрен ача” романын 29 телгә тәрҗемә итүгә килешү төзелгән. Ул, инде 20 телгә тәрҗемә ителеп, басылып та чыккан.
    300
    0
    0
  • 11 март 2018 - 10:00
    Бәби күпме тора?
    Әти-әниләр баланың: «Мине каян алып кайттыгыз?» – дигән соравына, еш кына: «Кибеттән!» – дип җавап бирәләр. Хәзер бу сүзләр өлешчә дөреслеккә туры килә бугай. Балага узу, табу белән бәйле сораулар клиникаларга саллы гына керем китерә торган зур бизнеска әйләнде. Аның хәтта «ведение беременности» дигән махсус термины да бар. «Шәһри Казан» түләүле һәм бушлай бала табуның өстенлекле һәм кимчелекле якларын ачыклады.
    898
    0
    2
  • 11 март 2018 - 09:52
    Велосипедта йөрсәң картаймыйсың
    Бөекбритания галимнәре велосипедта йөргән кешеләр тиз картаймый дигән нәтиҗәгә килгән.
    307
    0
    0
  • 11 март 2018 - 09:15
    Балаларга җәйге чорда тимер юл билетларына 50 процентлы ташлама булачак
    Россиядә эчке туризмны үстерү максатында быел җәй балаларга тимер юл билетларына ташламалар биреләчәк.
    284
    0
    0
  • 11 март 2018 - 09:00
    2018 елда Татарстанда мәктәп һәм балалар бакчаларын ремонтлауга 2,5 миллиард сум тотылачак
    2018 елда Татарстанда 2 миллиард 579 миллион сумга мәктәп һәм мәктәпкәчә белем бирү учреждениеләрен ремонтлау планлаштырыла.
    230
    0
    0
  • 11 март 2018 - 09:00
    Алдакчыны ничек танырга?
    Тормышта төрле хәл була, кайвакыт күзгә карап алдарга да туры килә. Статистика буенча, кеше көне буена 50 тапкыр да алдарга мөмкин икән. Мондый кеше инде чын алдакчы булып чыга. Аларны ялган детекторы ярдәмендә тиз ачыкларга була, әлбәттә. Ә башкача ничек танырга? Күзәтүләр аша.
    596
    0
    0