Шәһри Казан

30 июль 2013 яңалыклары

  • 30 июль 2013 - 07:52
    Күрше кызлары
    Өч бүлмәле фатирда яшибез. Дус кызларым белән. Бергә яши-яши, алар әкрен генә «күрше кызлары» статусын алды, чөнки дуслар белән яшәү авыр икән. Сез болар кухняны үзара бүлешә алмаганнардыр, дип уйлыйсыздыр инде. Ялгышасыз! Кухняга борыннарын да тыкмый «минем кызларым», айга бер тапкыр салат турасалар, шул да бик җитәр иде әле. Дүрт...
    723
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:51
    Укырга керү – җаваплы эш
    Вузлар студент булырга дәгъва кылучы абитуриентларның тулы исемлеген тәкъдим итте. Алар һәрберсенең сайтына һәм диварларына эленгән.
    531
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:48
    Укучы портфелендә ниләр бар?
    ТР Мәгариф һәм фән министрлыгы беренче сыйныфка баручы балаларның сумкасында булырга тиешле әйберләр исемлеген төзеде.
    514
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:47
    Сайт булмаган өчен судка биргәннәр
    Мәктәпкә тикшерү килүе турында хәбәр таралса, аңа ничек әзерләнүләре берәүгә дә сер түгел. Менә Калуга өлкәсенең Мещовск районындагы музыка мәктәбенә дә тикшерү килгән. Шуннан, диярсез. Шуннан шул: аның нәтиҗәләре буенча тикшерүчеләр белем бирү йортын... судка биргәннәр. Алар «бик зур» кимчелеккә тап булган - бактың исә, музыка мәктәбенең Интернет челтәрендә сайты...
    488
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:45
    «Дәүләткә дә ярдәм итәргә кирәк»
    Тиздән Россиядә «Беренче эш урыны турында» закон гамәлгә кермәгәе. «Бердәм Россия» партиясе депутатлары менә шундый тәкъдим белән чыкты.
    412
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:43
    Мөштәри нәселенең затлы улы
    2013 елның 1 августында данлыклы Мозаффар Мөштәринең тууына (1863-1937) 150 ел тула. Кызганыч ки, бу шәхес күпләргә таныш түгел. Ә бит гайрәтле педагогның башкарган эшләре башка мәгърифәтчеләрнекеннән бер дә ким түгел. Кама Тамагы районы өчен Мөштәриләр исеме аеруча игътибарга һәм хөрмәткә лаек. Аталы-уллы Мозаффар белән Хәмид Мөштәриләрнең Тәтеш өязе (Кама...
    991
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:42
    Казан җиләге тәмлерәкме?
    Эх, җиләкле җәйләрнең оныта алмамын ямен!..Кемдер, җәйге хозурлыкны сагынып, авылга кайта, җиләк-җимештән кинәнеп калырга ашыга, кышка җитәрлек запас әзерли, икенче берәүләр өчен җиләк-җимеш чоры акча эшләү өчен менә дигән ысул. Бакчаңда җиләк-җимеш булмаса да, Норлатта совхоз вакытыннан калган ташландык бакчалар бар. Аның карлыганнар үскән бер өлешен эттереп кара җиргә дә...
    538
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:40
    Иман нуры балкый йөзендә
    Туксанынчы елларның башы. Динебезнең иреккә чыккан мәле. Бәләбәйдә дә ислам диненә тугрылык саклап, мәгърифәтчелеккә омтылыш ясап, кыйблалары Кәгъбәи Шәрифтән тайпылмаган мөселман җәмәгатьчелеге Тарихи мәчетнең бинасын кайтарып алуга ирешкәннәр дип ишетәбез. Озакламый активистларның тырышлыгы белән мәчетнең ачылуы хакында куанычлы хәбәр таралды.
    608
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:38
    Сөббух Рафыйков премиясе лауреатлары артып торсын
    Ике елга бер мәртәбә 15 июльдә Зәй муниципаль районы үзәгендә әдәбият һәм сәнгать, музыка, театр, декоратив-гамәли һәм сынлы сәнгатьне үстерүгә зур өлеш керткән, җәмәгатьчелек тарафыннан танылган әсәрләре, хезмәтләре өчен аерым шәхесләргә Сөббух Рафыйков исемендәге премия тапшыру чарасы уздырыла. Ә быелгысы бигрәк тә истәлекле, чөнки быел Сөббух Рафыйковның тууына - 100...
    572
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:36
    Хөкемне кем чыгарыр?
    Салып ат ул пәрәнҗәңне! Күпме кеше көлдерергә була? Инде ярты ел буена, өйгә кайтып кергән саен мине газиз әтием әнә шул сүзләр белән каршы ала. Иманыма кайтып, дин юлына басканнан бирле туган йортымда якты йөз күрсәтүче юк. Беләм, әти-әниемә мин гомерем буе бурычлы: алар мине якты дөньяга китерде, җил-яңгыр тидермичә...
    740
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:34
    Пирамидалар калыр, ә мисырлылар?..
    Мисырдагы сәяси һәм дини каршылык бөтен Якын Көнчыгышны тотрыксыз итә һәм аның әлеге төбәкнең чикләрен дә узып китү ихтималы бар. Күп кенә белгечләр фикеренчә, биредә сайлаулар узса да, иң уңай дип исәпләгән очракта, илне озакка сузылган сәяси кризис көтә.
    630
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:33
    Казанда «нәфес мәктәбе» барлыкка килгән
    Казан метро станцияләрендә ел башыннан ук сенсорлы мәгълүмат терминаллары пәйда булган иде. Үзем башка милли республикага барсам, төрле бина өсләрендәге элмә-такталардан җирле халыкның сүзләрен өйрәнергә, шуларны үз телебез белән чагыштырырга яратам. Әмма элек үзебездәге терминалларга игътибар иткән булмады. Ә беркөнне Универсиада ярышына барганда спорт объектларының кайда урнашуын карыйм әле дисәм,...
    704
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:31
    Алда да җиңүләр юлдаш булсын!
    Татарстанның Бөгелмә районында Can-Am Trophy Russia-2013 ачык квадросериянең 2 нче этабы узды.
    548
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:29
    Кефир гына эчәргә ярый
    Россия Президенты Владимир Путин транспорт чарасын идарә итүченең исереклек халәтен ачыклауда кандагы алкогольнең минималь күләмнәренә аныклык керткән законга имза куйды.
    535
    0
    0
  • 30 июль 2013 - 07:27
    Бу юлы дуслык җиңде
    Казанның «Рубин» футбол командасы Грозныйда җирле «Терек» командасы белән көч сынашты. Матч башланыр алдыннан күпләрнең уенда, «Рубин» көчлерәк инде, дигән фикер тугандыр, мөгаен. Алар уенның фаворитлары иде.
    577
    0
    0