Шәһри Казан

11 апрель 2016 яңалыклары

  • 11 апрель 2016 - 13:42
    Тукай исеме тирәсендә бәхәс беткән көннәр килерме? (ВИДЕО)
    Тукай исемен мәңгеләштерү тиешенчә үтәләме? Тукай премиясе кандидатлары әлеге исемгә лаекмы? Бөек шагыйрьне тиешле биеклеккә күтәрә алдыкмы? дигән сорауларга җавап эзләде шагыйрь исеме белән бәйле булган оешма вәкилләре һәм аның рухын яшәтүгә үзләреннән зур өлеш керткән шәхесләр "Шәһри Казан" оештырган "Түгәрәк өстәл"дә.
    1146
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 13:09
    Су басуда кем гаепле: табигатьме, әллә МЧСмы?
    Казанда 11 апрель иртәсендә шомлы хәбәр таралды. Салмачы бистәсен су баскан! Үз күзләребез белән күрер өчен табигый һәлакәт урынына ашыктык.
    973
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 13:00
    Флюра НИЗАМОВА «Зөләйха күзләрен ача» романы хакында: «Бу ни бу, гап-гади көнчелекме?»
    Моңарчы укучыга бөтенләй билгесез Казан кызы, орчыктай гына гәүдәле, тыйнак ханым Гүзәл Яхина урысча бер китап чыгарды да бөтен илгә таныклы булды да куйды! Аның «Зөләйха күзләрен ача» («Зулейха открывает глаза») исемле романы тирәсендә бездә, татар дөньясында, инде берничә ай буена, шау-шу тынмый.
    1011
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 11:42
    «Мунчаларын бирәләр, савыт-сабаларын бирмиләр»
    Безнең авылда Рәхимә әби бар иде. Аның бәрәңге бакчасы белән безнеке кара-каршы. Рәхимә әби бик эшчән, кыю, авыл хатыны иде. 1941 елның көзендә ул, кышның салкын буласын сизенеп, терлекләр абзарының идәненә җир казып, балчык торбалар куя. Тышкы якка кирпечтән кечкенә генә мич ясый. Салкыннар башлану белән, төнгә каршы, мичне ягып...
    649
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 11:18
    Равил Айдаров эшләрен караганда, үзеңне иске Казан урамнарында йөргән кебек хис итәсең
    Татарстан Президенты каршындагы Г.Тукай исемендәге Дәүләт премиясе комиссиясе тарафыннан расланган кандидатлар исемлегендә «Казанский деревянный дом XIX-начала XX веков в акварели и графике: издание второе дополненное» дип аталган тарихи-архитектур монография; Борынгы Казан архитектурасын тасвирлаган, биналар, урамнар күренешләре, архитектур графика (рәсем, сызым, акварель) өчен Россия Федерациясе Архитекторлар берлеге әгъзасы, Татарстанның атказанган архитекторы,...
    617
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 11:11
    Нокса елгасы ярларыннан чыкканлыктан бистәләрне су баскан
    Нокса елгасы ярыннан чыгу сәбәпле, Казанда 38 ишегалдын су баскан - төнлә 16 кеше эвакуацияләнгән.
    955
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 11:05
    Сәрхүш гаебе белән автобус ауган
    Бер көн элек Чувашиядән Казанга килүче автобус "Лада Ларгус" машинасын йөртүче исерек ир-ат аркасында юл һәлакәтенә очраган.
    894
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 10:41
    Җырчы Алсу бәби көтә?!
    Якташыбыз Алсу ире Ян Абрамов белән ике кыз тәрбияләп үстерә: Сафинага - 9, Микеллага 7 яшь.
    590
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 10:25
    "Бердәм диктант“та "Ак чәчәкләр”дән өзек язалар
    Татарстан - икетелле республика. Байтак еллар татар теленең дәрәҗәсен күтәрү турында сүз алып барыла. Үз телендә камил cөйләшергә теләүчеләр саны да елдан-ел арта. Шуны күздә тотып, Казан дәүләт медицина университеты беренчеләрдән булып татарча грамоталы язу осталыгын сынау буенча акция - бердәм диктант уздыруны үзенә йөкләде. Әлеге акция "Татарстан Республикасы халыклары...
    1364
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 08:56
    "Матбугат.ру"ны котлыйбыз!
    Бүген «Матбугат.ру»га 8 яшь тулды.
    1167
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 08:40
    Психолог Зөлфия Максутова: «Фигураңа карап, холкыңны әйтә алам»
    Психолог Зөлфия Максутова белән бер тапкыр да очрашканым булмаса да, ул минем турында шактый белә булып чыкты. Югыйсә уртак танышларыбыз да юк. Аның белән гадәти булмаган темага сөйләшергә теләвемне искә алып, социаль челтәрдәге фотоларыма карап, минем портретымны булдырган. Сөйләшүебезнең темасы - кешенең фигурасына карап, холкын билгеләү.
    933
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 08:40
    Өч террорист Эчке эшләр бүлеге каршында үз-үзләрен шартлаткан
    Ставрополь краеның Новоселицкий районы Эчке эшләр бүлеге бинасы каршында 5 тапкыр шартлау булган. Нәтиҗәдә өч террорист үз-үзләрен шартлатып үлгән, дүртенчексен юк иткәннәр. Шартлау нәтиҗәсендә зыян күрүчеләр юк, дип яза "РИА Новости".
    893
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 08:04
    «Туган телгә ясин чыкмыйк әле»
    Республика матбугатында «Телләргә ясин чыкмасын дисәк...» дигән язманы укыдым да уйга калдым. Анда ясин чыгарга мөмкин телләр арасына татар теле кертелмәгән, диелгән. Куанычлы хәбәр әлбәттә, әмма... кызганыч, кертелгән булса, яхшырак булмас идеме икән? Бу минем фикер...
    1117
    0
    0
  • 11 апрель 2016 - 08:00
    Георгий тасмалары тарата башлыйлар
    Республикада 16 апрельдән «Игелекле Татарстан» хәйрия атналыгы башлана.
    1001
    0
    0