Шәһри Казан

3 апрель 2012 яңалыклары

  • 3 апрель 2012 - 08:50
    Ходайдан сәгатең суксамы...
    Хатын-кыз ап-ак күлмәк киеп кияүгә чыгу турында туганнан ук уйлый башлый диләр түгелме әле?! Берничә көн элек «Вконтакте» сайтындагы шәхси битемә кайчандыр шактый ук якын дуслар, төркемдәшләр булган, әмма соңгы ике елда элемтәләребез өзелгән танышымнан смс-хәбәр килеп төште.
  • 3 апрель 2012 - 08:47
    Этләрне кешеләрдән коткарыгыз!
    Украинада Евро-2012 футбол чемпионаты алдыннан хайваннарны вәхшиләрчә үтереп, шәһәрне «чистарту» процессы бара. Интернет этләрне урамда үтереп йөрү, криматориядә тере көенчә яндыру турындагы хәбәрләр, видеоязмалар белән тулган. «Хайваннарны коткарыгыз!» Россия мәгълүмат үзәге вәкиле Елена Надеждина сүзләренә караганда, Украинада бу көннәрдә генә дә 30 меңләп хайван юк ителгән. «Без чемпионатка бойкот игълан...
  • 3 апрель 2012 - 08:43
    Татар кызы – Россия гүзәле
    Мәскәүдә «Мини-мисс» һәм «Мини-мистер России-2012» Бөтенроссия гүзәлләр, талантлар конкурсы узды. Балалар әлеге бәйгедән халыкара конкурсларга сайлап алына. Анда 4 яшьтән 15кә хәтле балалар катнашты. Бәйгедә Чаллыдагы 76 нчы гимназиянең 5 нче сыйныф укучысы Лия Шәмсина Гран-при яулады. Аңа затлы ташлар белән бизәлгән, ак алтыннан коелган челтәрле таҗ һәм кыйммәтле бүләкләр...
  • 3 апрель 2012 - 08:39
    Повесткаңны килеп ал!
    1 апрельдән Россия гаскәрләре сафларына язгы чакырылыш башланды.
  • 3 апрель 2012 - 08:33
    Авырулар да «икейөзле» була
    «Узган елның шушы вакытларында, ягъни март ахыры-апрель башларында ирем, йөрәк тирәсен тотып, кисәк кенә сыгылып төште. Хәрәкәтләнә дә, сулый да алмый бу. Бер рәвештә катып калган тормыш иптәшем сулаганда кабырга арасында нәрсәдер чәнчүдән зарлана. Йөрәк дип беркайчан да зарланганы булмаса да, бик курыктым. Тизрәк «Ашыгыч ярдәм»гә шалтыраттым. Тегеләре исә сораштылар-сораштылар...
  • 3 апрель 2012 - 08:28
    Дару капма, сок эч
    Яңа ясалган яшелчә һәм җиләк-җимеш суларының күп кенә авыруларны дәвалау үзлегенә ия булуын барыбыз да белә. Соклар составында файдалы элементлар, организм өчен кирәк булган витаминнар бик күп. Сокларның чып-чын дару була алуы шуның белән аңлатыла да инде. Ә яз айларында яшелчә һәм җиләк-җимеш сулары организмга аеруча кирәк.
  • 3 апрель 2012 - 08:24
    Сәламәтлек көне белән!
    7 апрельдә Бөтендөньяда Сәламәтлек көне билгеләп үтелә.
  • 3 апрель 2012 - 08:20
    Хәзерге әлифбабыз камилме?
    Алфавиттагы хәрефләрне кирәкле тәртиптә куеп, сүзләр язалар, ә сүзләр үзе төрле авазлардан төзелә. Шулай итеп, алфавиттагы һәрбер хәреф телдәге ниндидер авазга тәңгәл булуы кирәк. Советлар хакимлеге дәверендә татарлар өч алфавитны - гарәп, латин һәм рус алфавитларын күрделәр. Аларның беренчесе гарәп алфавиты иде һәм андагы хәрефләр татар теле авазларына тәңгәл килде....
  • 3 апрель 2012 - 08:15
    Әгәр мин борчылмасам, син уйланмасаң...
    Татар теле - очкыч трабыннан яки поезд баскычыннан төшкәч үк түгел, ә бәлки Казан - Саба маршруты автобусыннан башлана. Авыр булса да таныйк: Казан, Чаллыдан аермалы буларак, татар телле түгел, ә рус телле шәһәр шул. Ул бары тик Татарстанның башкаласы гына. Беркөнне генә «Казан - Саба» автобусына утырып кайттым. Кеше...
  • 3 апрель 2012 - 08:11
    Гармунчы «кара малай»
    Җәйге көн булганлыктан, Кекин йортындагы хәрчәүнәнең ишек-тәрәзәләре шар ачык һәм эчтән кемдер берәүнең венский гармунда уйнаганы ишетелә иде. Сәйдәш тукталды, көй-авазларга колак салды. Кемдер гармунда аның «Хуш, авылым» көен башкара. Калын тавышлы берәү җырга кушылып китә. Унике телле венский гармунның тавышы бик тә таныш иде. Теге... сыра заводында имән кисмәкләр...
  • 3 апрель 2012 - 08:08
    Казанның үзәге тагын пычракка батты
    Башкалада 2 апрельдән санитар чистарту икеайлыгы башланды. 28 апрельдә - гомумшәһәр өмәсе.
  • 3 апрель 2012 - 08:04
    Күптән көтелгән җиңү
    1 апрельдә Россия премьер-лигасы кысаларында Казанның «Рубин» футбол клубы үз мәйданында Махачкала «Анжи»ын кабул итте.
  • 3 апрель 2012 - 08:00
    Кышын – бозлавыктан, язын су дәрьясыннан интегәбез
    Казанда кышкы чорга нокта куелды. Ләкин әле бу кардан ансат кына котылдык дигән сүз түгел. Кичә «эшлекле дүшәмбе» киңәшмәсендә шәһәр башкарма комитеты җитәкчесе урынбасары Александр Лобов чыгышында әйтелгәнчә, Казанда узган кышта 251 мм кар яуган.
  • 3 апрель 2012 - 07:55
    Бердәмлек көне белән!
    2 апрельдә ел саен Россия һәм Беларусь халыклары бердәмлеге көне билгеләп үтелә.
  • 3 апрель 2012 - 07:52
    Казанны танып булмый
    Үзгәрде, яшәрде Казан соңгы елларда. Фатир яки прописка эзләп яшьлегендә урамнарын аркылыга-буйга иңләгән картлар бүген аны танымый. Кая карама - бөтен җирдә мәһабәт яңа биналар тезелеп киткән.