Шәһри Казан

2 апрель 2013 яңалыклары

  • 2 апрель 2013 - 07:48
    Керемле йортлар да кирәк
    Казанда Павлюхин урамында 2015 елның беренче кварталына керемле (аренда) йортлар төзеп, файдалануга тапшыру ниятләнелә.
    514
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:46
    Урам базарлары бетерелә
    Башкалада ачык һавада 14 урында эшләүче ваклап сату базарлары бетереләчәк.
    463
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:44
    Транспорт тиздән газ ягулыгына күчәчәк
    Якындагы дистә елда муниципаль транспорт һәм коммуналь техника тулысынча газ ягулыгына күчәргә тиеш. Татарстан исә илдә газ, мотор ягулыгы базарын үстерүдә «Газпром»ның тәҗрибә төбәге булачак. Күптән түгел Татарстан белән «Газпром» һәм «Газпром газ, мотор ягулыгы» җәмгыятьләре арасында имзаланган Ниятләр беркетмәсе шул хакта сөйли. Документ мотор ягулыгы сыйфатында табигый газны куллануны...
    573
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:43
    Сәламәт фикерләү мөһим!
    Балаларның сәламәтлеге һәрвакыт игътибар үзәгендә. Соңгы вакытта балалар һәм яшүсмерләрнең үзләрен аддиктив тотуларын профилактикалау да мөһим мәсьәләләрнең берсе булып тора.
    530
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:37
    Бомжлар һәм тоткыннар авыруы гына түгел
    Март ахырында (24 мартта) бөтен дөньяда туберкулезга каршы көрәш көнен билгеләп уздылар. Әлеге авыруны хәзер актуаль түгел инде дип санаучылар да бар, әмма туберкулез авыруын ачканга инде күп вакыт үтеп, бу өлкәдә сәламәтлек саклау системасы шактый алга китсә дә, ул барлык илләрдә куркыныч һәм социаль яктан әһәмиятле авыру булып кала...
    456
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:35
    БЕР ИПТӘШ яки МАЙЛЫ КАЛҖА
    Мөхәммәт Мәһдиев үз язмаларында берәр билгеле шәхеснең исем-фамилиясен әйтәсе килмәсә, ул кешене кайвакыт «бер иптәш» дип кенә әйтеп үтә. Каләм әһелләре үзара гәпләшкән чакта да: «Менә бер иптәш заманында шундыйрак гамәл кылган иде», - дигән сыманрак җөмлә әйтеп, сүзен башлый торган иде Мөхәммәт абый. Минем дә төчкерек хәтле генә бу...
    626
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:33
    БЕЗНЕҢ ТАБЫНБАШ
    Дәвамы. Башы 26 март санында Батулла, «Кичер мине, әнкәй» әсәреннән соң, эзлекле булам, дип, гел драматургиядә «утырса», «киң колачлы әдип» дәрәҗәсендә булыр идеме?! Күзе күпне күреп, колагы күпне ишеткән шәхес буларак, ул бер жанр мәйданына сыймый, аңа тегендә дә кызык, монда да мәзәк. Шуңа күрәдер, укучыларына кызыклы эмоцияләр дөньясына экскурсовод...
    0
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:30
    Азатлык – татлы сүз
    Азатлык... Кешелек тарихының, җәмгыять үсешенең бик күп өлеше Азатлык өчен көрәш сәхифәләреннән тора. Төптән уйлап карасак, бу - гаделлеккә, хезмәткә, тынычлыкка, кояш астында үз урыныңны табарга олуг омтылыш дигән сүз. Күрәсең, менә шуңа да инде затлы-акыллы итеп: «Азатлык - татлы сүз», - дигәннәрдер. Без яшәп яткан чорда гына да (узган...
    510
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:25
    Татар китапларының бәясе арзан
    Бүген - Бөтендөнья балалар китабы көне. Әлеге көн әкиятче Г.Х.-Андерсенның туган көненә туры китерелеп куелган. Күп шәһәрләрдә бу көннәрдә Балалар китабы атналыгы да уздырыла. Ә сез балалар өчен чыгарыла торган татар китапларыннан канәгатьме?
    472
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:21
    Апрельдә пенсияләр артып килә
    1 апрельдән пенсияләрнең күләме артты: картлык, инвалидлык һәм тукландыручысын югалту буенча түләнә торган хезмәт пенсияләренә 3,3 процент, ә социаль пенсияләргә исә 1,8 процент өстәләчәк.
    499
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:17
    Яз килде!
    Урамда җылы хәзер, тып-тып тамчылар тама, кошлар чыркылдаша. Ниһаять, күңелгә генә түгел, ә бөтен җиһанга яз килде! Рәхәт урамда...
    1115
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:14
    «Зур Идел» тагын да зурая
    Хәтерлисездер, «Зур Идел» Казанда беренче тапкыр 1980 елда Татарстан Рәссамнар берлегенең әлеге максатта махсус төзелгән күргәзмәләр залында (К.Маркс ур., 57) узган иде.
    513
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:11
    Кемгә пиар, кемгә сугыш
    Соңгы арада дөнья җәмәгатьчелеге Кипр хәлләре, олигарх Березовскийның үлеме турында сөйләп мәш килгәндә, башка тарафларга игътибар бераз кими төште бугай. Үзенә игътибар җитми башлаганын Төньяк Корея да сизде, ахры, яңа ил башлыгы Ким Чен Ын әледән-әле үзенә пиар ясап тора. Уйлап карасаң, дөньяны шаулаткан башка хәлләр белән чагыштырганда, беренче чиратта...
    462
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:09
    Күңеле яшьләр өйдә ятмый
    Казанда өлкәннәр өчен ял итәргә, вакытны күңелле үткәрергә мөмкинлекләр бик күп. Культура йортлары саен өлкәннәрнең хорлары, ансамбльләре эшләп тора. Алар концерт программалары бе­лән бик еш чыгыш ясыйлар. Болардан тыш, өлкәннәр клублары да эшли. «Картаямыни соң йөрәк» - шуларның берсе. Һәрбер клуб 100-150 пенсионерны туплый. Мин үзем дә Зөләйха Яруллина җитәкләгән...
    499
    0
    0
  • 2 апрель 2013 - 07:04
    Янмаган ут өчен дә түлибез
    «Шәһри Казан» газетасында Люция Хәбибуллинаның «Акмаган су өчен дә 150 сум» дигән язмасын укыгач, мин дә үзебездәге хәлләр турында язарга булдым.
    423
    0
    0